Netbasis eller ej.

• Deltager
  • 2 kommentarer
Er det muligt at identificere, om man stadig har sin Email adresser hængende på et netbasis abb. eller om det er skiftet over på ens bredbånd abbonement.

Jeg har skiftet via den dertil indrettede hjemmeside, men ikke hørt videre.

Jeg har godt nok ikke modtaget en regning, men kan ikke gennemskue, om det kan være fordi, at jeg har noget medarbejder bredbånd halløjsa.

--

Med venlig hilsen

Bjarne.

3 Kommentarer

Tilføjelse. I Selvbetjening kan jeg se at jeg foruden Bredbånd også har et "Gratis Abonnement". Under det gratis Abonnement, står der et link til E-Mail.

Jeg læser det som om jeg ikke er skiftet endnu, men er absolut ikke sikker.

--

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bjjku / Bjarne

Jeg vil bede dig læse på denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Netbasis-opsagt-regning-alligevel/m-p/2941#M910

Jeg ved godt at det er en meget omfattende tråd. Hvis du læser mit seneste, eller de 2 seneste indlæg jeg har skrevet, er det også nok. Heldigvis er det en spændende tråd.

Hvis du endnu har spørgsmål derefter, er du velkommen til at skrive igen.

Hilsen

Hej

Jeg har skam læst tråden, og det er faktisk den, der gør, at jeg spørger om jeg kan se, om TDC har skiftet min mail over på mit bredbånds abonnement.

Jeg har modsat dem i tråden, ikke (som sådant), opsagt mit netbasis abo. men valgt det punkt der hedder "Jeg ønsker at flytte min mail til mit TDC-bredbåndsabonnement". 

Da jeg ikke har fået nogen regning (så vidt jeg ved), var/er jeg bare interesseret i at vide, hvordan man kan se på hvilket abonnement hænger.

Men du mener måske, at man under alle omstændigheder bør gå ind på "skifte" siden og bestille flytning igen ?

Der står forøvrigt stadig på siden at den vil være "i drift" torsdag den 21., men der er endnu ikke sket noget.

--

Med venlig hilsen

Bjarne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8