Netbasis abonnement

• b_h
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg flyttede mit Netbasis abonnement til min nye bredbåndsforbindelse, men alligevel har jeg fået en regning. Jeg har så også fået et brev hvor der står at der var en fejl, der gjorde at en del flytninger ikke blev registreret.

Mit Netbasis (mailadresse mailto:xxxxxxx@xxxxxxxxx.dk og mailto:xxxx@xxxxxxxxxxx.dk) skal flyttes til tlf xxxxxxxxxx.

med venlig hilsen

Bjarne Nielsen

Jeg har fjernet tlf nummer og mail adresser fra dit indlæg. Af hensyn til din anonymitet. Det er fuldt offentligt i indlæg, hvis du skriver det på din profil, eller sender til mig i en PM (Privat Medelelse) sikres din personlige sikkerhed og anonymitet. Her kan det nemlig kun ses af medlemmer 

Hilsen

Martin, Moderator

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bjarne

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum og velkommen til.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig så godt jeg nu kan.

Jeg vil anbefale du går ind forbi nedenstående link og flytter det igen. Hvis det allerede er registreret som flyttet, vil du få beskeden. Regningen du har modtaget kan du blot rive i stykker og smide ud.

www.tdc.dk/netbasis

Jeg håber det var svar nok, hvis ikke, høre jeg gladelig fra dig igen herinde. Dertil må du have en fantastisk god jul.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)