Netbasis


  • 0 kommentarer
Hej TDC!

 

I forbindelse med opsigelse af netbasis, har jeg bedt om at få flyttet min mail-adresse til bredbåndsabonnementet. Nu virker "send/modtag" i Outlook ikke længere, så mit spørgsmål er om I, eller jeg, mangler at gøre noget?

 

Mange hilsner, Per

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Lige for at infomere dig, så er du ikke i kontakt med TDC men TDC kunde forum, hvor det er andre TDC kunder der svare.

så til svaret,

du skal prøve at genopsette din konto,

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=12370.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)