Netbasis

Nu vil tdc have penge for netbasis, hvor jeg har mine e-mail addresser.

Hvis jeg opsiger min netbasis konto som tidligere var gratis mister jeg så mine e-mail addresser eller kan de flyttes til en anden konto som ikke er en TDC konto???

Jeg syntes godt nok at det tidligere kongelige telefonselskab som var ejet af folket er blevet lidt grove, læs grådige, når de vil opkræve for en så simpel tjeneste.   [i]

Er der nogen som har gode ideer??

Morfar

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej morfar

Hvis du opsiger din NETBASIS - så mister du, så vidt jeg ved dine mailadresser, for en sikkerheds skyld kan du rette henvendelse til TDC kundeservice og høre om mulighed for overførsel til anden TDC-konto.

Du kan ikke overføre dine TDC-mailadresser til anden udbyder, fordi domænenavnet er TDC ejendom

(domænenavnet er det der står efter @     eks.  xxxxx@mail.dk)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du går til siden : http://tdc.dk/netbasis  kan du vælge at flytte dine Netbasis e-mail adresser over til din bredbånds konto's e-mail adresser.

Derved mister du godt nok dine bredbånds e-mail adresser, men som jeg læser dit indlæg, så har du ikke oprettet nogen e-mail adresser på din bredbånds konto.

Takker for svar.

Det var jo hvad jeg frygtede, men da jeg nu ønsker at komme ud af gribbens klør må det jo være sådan.

Overrasket humørikon

Tak for svar.

OK, men jeg ønsker ikke at foresætte hos TDC derfor må man så lade de gode gamle e-mail adresser ryge i skraldespanden.

Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P