net problemer

Er der andre der har net problemer ved Søborg?

23 Kommentarer

Ja
Vi kan ikke komme på internettet i hellerup.

Jeg skriver denne email vis hotspot i min Iphone

Nettet er oppe og adresser kan resolves, men det er så godt som umuligt at fuldføre en traceroute til noget som helst.

Følgende TDC router ser ud til at have problemer (liste ikke komplet):

te5-4.ps01b.gkl.tdch.dk [92.43.120.25]

Godt man har VPN, så man kan bruge en af maskinerne på arbejdet til at lede efter opdateringer.

Har problemer på Østerbro.
ok. takker for svar, håber de får det lavet til i morgen..

Ikke ofte nettet er nede så længe?
Yup, mit net gik ved 21 tiden. Dog kan jeg stadig se tv omend det halter lidt når jeg skifter kanal. Intet at finde om fejl på TDC's hjemmeside det har de endnu ikke fikset og telefonerne er lukket Glad humørikon mon ikke de opdager fejlen inden nytår eller noget hehe
Gad vide om TDC ved at der er en fejl, har de døgn vagt på sådanne problemer, eller får det bare lov til at vente til imorgen?

Inde på TDC's hjemmeside, under drifts information står det ikke noget somhelst om at der er problemer i vores områder.

Udstyret svarer, det relayer bare ikke world wide web trafik. Du kan stadig komme på VPN ogdiverse Internet spil.

Alt efter hvordan deres overvågning er sat op, kan det betyde at der ikke er nogen alarm der er gået hos TDC. 

Har sendt dem en mail.

Håber den når frem...inden nytår Glad humørikon
Meget glad humørikon

Det er godt nok ringe at de ikke informer via deres hjemmeside
Enig. Det kan også være en oplevelse at snakke med en student i kundeservice.
Ja det virker virkelig underligt.

Det ser ud til at det er et stort område der er berørt, og og nedbrudet har varet 3 timer nu.

De eneste man kan få fat på hos TDC nu er nummer oplysningen..........er det virkelig kun personalet på nummer oplysningen som er på arbejdet hos TDC nu?

De vil ikke forstyrres under OL Glad humørikon
det ser ud til at de selv har et problem. 

Driftsinformation:

Driftsinformationer på tdc.dk bliver i øjeblikket ikke opdateret. Vi arbejder på at løse problemet og beklager ulejligheden.

Problemet løst på Østerbro...
Min mail er nået frem :-)

problemet er også løst i søborg..

jeps, det køre også i Hellerup nu :-)))

Er her kl 00.35 igen koblet fra, og må igen på med usb net stik. øv øv

Men man ved da så der er nogle på opgaven.

Ringe hastighed 0.14 eller ustabil forbindelse i Rudersdal-Paradiskvateret 2840 Holte. Siden total nedbrud i sidste uge for bredbånd, telefoni og tv, er mobilt bredbånd ikke længere stabilt.

Oplever nogen markant hastighedsnedgang efter 5GB forbrug på trods af 10GB/månedligt kontrakt?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)