Svar

Nedlæggelse af ekstra mailboks


Hej

 

Jeg var nødt til midlertidigt at oprette et nyt login og mailboks på mit kundenummer.

 

Grunden var at jeg havde mistet min 1 gb plads, måske på skift i medarbejder bredbånd abonnement.

Så jeg måtte oprette et nyt login med en midlertidig mailadresse og derefter flytte min rigtige mailadresse over. Derefter kunne jeg igen få udvidet til 1 gb.

 

Men jeg får ikke lov til slette det midlertidige login med tilhørende mailadresse under indstillinger. Hvordan gør jeg det?

 

Mit problem lige nu er at jeg ikke længere kan få mit mailprogram og mobiltelefon til at hente mails fordi de åbenbart forsøger at hente mails fra den midlertidige konto. Jeg har prøvet at ændre mit kundenummer til den oprindelige mailadresse, men det hjælper ikke.

 

Mvh Peter

icon

Bedste svar af Stephen1 9 august 2011, 21:02

Hej Peter

Jeg tror ikke, at der er andet at gøre end at ringe til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449 ;), da du ikke umiddelbart har mulighed for selv at administrere TDC logins.

Mvh

Stephen

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Peter

Jeg tror ikke, at der er andet at gøre end at ringe til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449 ;), da du ikke umiddelbart har mulighed for selv at administrere TDC logins.

Mvh

Stephen

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)