Nedlægge en freemail-adresse. Hvordan gør jeg ?

Min freemail blokerer for afsendelse af mails via live-mail.

Hvis jeg f.eks. højreklikker på et billede jeg vil sende, så åbner live-mail men jeg kan ikke få lov at afsende og får besked om at jeg skal udfylde brugernavn og adgangskode, hvilket er udfyldt korrekt. Serverfejl 550.

Jeg har derfor bestemt at min freemail skal nedlægges, jeg ved blot ikke hvordan ?

Har lige siddet og ventet på support i 35 min, men da jeg kom igennem var det lukketid og jeg blev smidt af.

Sagen omkring min freemail har kørt i over ½ å,r hvor både jeg og min it-mand har været på.

Uden resultat. Og jeg er udmærket klar over at der ingen support er på freemail, men med sådan noget rod er man nødt til at tage ansvar !

Hårdt presset har TDC indrømmet at det er en serverfejl hos dem, som de ikke kan rette.

Prøvede så iøvrigt at lægge freemailen sammen med webmailen som man skal kunne, men fik en fejl 19002.

Man har endda fra TDC prøvet at sende mig videre til Microsoft og har påstået at domænet tilhører YOU SEE selv om jeg har en skriftlig  bekræftelse fra TDC om at det er deres.

Jeg er absolut ikke duperet over TDC og deres kunnen.

Sidst jeg skrev til Angelika fik jeg ikke noget svar, men MÅSKE får jeg et denne gang !

Hanne Kallestrup

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Nu skal du jo ikke forvente at få svar fra TDC her, det er et kunde til kunde forum.

Hvis det er til så meget besvær med den freemailkonto i Livemail, så slet den dog.

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Hanne

TDC Freemail har aldrig været beregnet på at skulle sættes op i en e-mailklient, men kun til benyttelse via Webmail, så det er ret uheldigt, hvis der er nogen, der har givet dig oplysningerne, i den tro at det virkede i en e-mailklient.

Men den nemmeste løsning er vel umiddelbart at fjerne kontoen fra Live Mail?

For selv om vi får nedlagt kontoen, står dit program jo stadig og husker på mailkontoen, og dermed vil du sikkert bare få en ny fejlbesked, når vi nedlægger kontoen.

Selve e-mailkonten blev ved oprettelsen tilknyttet en Webmailkonto, og kan ikke tilmeldes en ny Webmailkonto, derfor får du en fejlbesked, når du forsøger at tilmelde den til en ny Webmailkonto.

Men du er meget velkommen til at skrive til mailto:kundeforum@tdc.dk, med en kopi af hele tråden her, samt den e-mailadresse det drejer sig om, så skal vi nok kigge nærmere på det.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)