Nedbrud i Sundby 2300 kbhn s

Mandag, kl 19.00 opdager jeg at hele signalet er væk. TV, Internet samt fastnet er dødt.

Kl. 19.15 ringer jeg op på 80808047 og hænger på linien indtil 19.55 !!!! hvor endelig der kommer en TDC ansat kommer på linien. Jeg spørger om der er problemer med nedbrud og for at vide at alt virker perfekt !!!! Jeg finder senere ud af at der var nedbrud men dette kendte 80808047 IKKE til ....... hmm´! 

I samme sekund kommer signal igen og alt virker MEN det er simpelthen IKKE godt nok. Når man ringer på fejl nummer henvises der til HJEMMESIDEN ........ ja goddaw [i]

Det kan heller ikke være rigtigt at man skal hænge SÅ LANG tid på linien uden svar eller en automatisk mulighed for tilbage ring. DEN FUNKTION BURDE TDC KENDE !!!!

Som kunde med TDC Home Trio burde der være bedre service og mulighed for information. Det er simpelthen IKKE godt nok !!!!!!

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Hej molly2300, du skal huske at dem der sidder inde hos TDC har nyeste og aktuelle nedbrud og ikke historie over området. når de kigger på deres skærme kan det være rettet et kvarter før du mærker det. da din STB boks først skal prøve at fange signalet. Dette gør det jo næsten umuligt at for dem at kunne redegør for alle steder. Læste i en anden tråd at TDC har lavet funktionen ring tilbage så vil din telefon ringe 1 min før telefonen bliver tager inde hos TDC. Da du ikke er den første kunde hos tdc der har udtalt sig om vente tid. Du skal jo huske for hvergang der skal laves nogle opdateringer på en fejlretning tager din fejlretning 5 min mere for hver opdatering. fordi man der laver det lige skal skrive. jo højre information jo længere tid tager det.

Syntes du skal prøve at se sådan her på det

Fejlen opstod 19:00 og fejlen er rettet en 40 min senere og så den tid det tager din STB at opdatere og fange signal. det er da hurtigt. Jeg har der selv været en del af en fejl hvor jeg skulle vente flere timer. Beklager men ville sige du er lidt for hurtig på aftrækkeren.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)