nedbrud

• Deltager
  • 6 kommentarer
Mistede TV - NET - samt fastnet tlf lørdag, og har fået at vide at de ikke kan se på det før onsdag. Det er bare ikke helt ok. :-(

1 Kommentar

TDC har forsøgt med mellem at få mi Home-Trio til at virke. Det er ikke lykkes for dem endnu. Jeg har fået skiftet min box ud 4-5 gange, og hevr gang kommer der en ny tekniker og fortæller, at den forrige teknikker har sat en forkert boks op.
Lige nu har jeg heller ikke noget TV-signal.

For en måned siden virkede det til at en TDC-medarbejder tog problemet alvorligt. Han var flink og gav mig sin mail.adresse. Og bad mig kontakte ham, hvis det mod forventing fortsat ikke virkede.

Jeg kontaktede ham, men han skrev tilbage at han var syg, men snart ville komme tilbage og tage sig af det. Det skete ingenting ...
Jeg skrev til ham igen - men nu fik jeg mine mails retur, for hans e-mail adresse eksister ikke mere hos TDC.
Jeg har ikke kunne se stabilt TV i 5 mdr, og er tæt på at opgive, jeg tror simpelthen ikke på at der er noget personale med viden eller indsigt i, hvordan det virker .....
Der kommer bare en tekniker ud, og skifter en boks. Og så virker det - et kort stykke tid - så falder det ud på samme måde igen .....

I morgen vil jeg ringe til TDC igen, og bruge en times tid på at komme igennem til dem på telefonen ....

HJÆLP - HJÆLP

Mvh, Ole Pedersen

Trekroner ved Roskilde 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8