NAT Type?

Hej

Hvordan ændre jeg min Nat Type? Kan det ændres fra 192.168.1.1 eller kræver det noget andet? Jeg har talt med TDC Hotline og de havde aldrig hørt om NAt før, så ikke meget hjælp at hente der. Er pt. på NAT Type 2 og vil gerne have den ned på en 1´er så det bliver nemmere at spille online på min PS3- lige nu fungerer det ikke videre godt.. Håber der er nogen der kan hjælpe :-) 

Hilsen Bjørn

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Som jeg lige husker det (men jeg kan huske forkert Glad humørikon ),er forskellen mellem NAT-2 og NAT-1 om routeren understøtter UPNP kommandoer.

Det vil sige, om din PS3 kan åbne porte i routeren, når spillet starter.

Hvis jeg skal hjælpe dig yderligere. bliver du nødt til at fortælle mig, hvilken router du har.

De fleste routere i dag understøtter UPNP, men i mange routere er det noget man kan konfigurere.

Hej igen

Det er en TDC Homebox, som jeg fik sammen med mit Home Trio.

Hej

du kan gøre ligesom mig, sætte din PS3 op til DMZ, jeg har 2 xbox'e online og det virkede ikke før jeg satte den ene op med DMZ.

Du skal give din ps3 en ip uden for dhcp og så gå ind under dmz på din homebox og skrive ps3'ers ips adresse.

Venlig Hilsen

dalhoff

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)