"næste side" virker ikke

Hej

Ved ikke om det  har været beskrevet før, men i den sidste måneds tid har jeg ikke kunnet bladre på tdc play. Hvis man f.eks vil se de sidst nye ankomne og så har set første side kan man  ikke komme videre, linket "næste side" og tallene for næste side virker ikke - det er ret irriterende at man kun kan se den første side i hver kategori. Jeg har prøvet mig frem mange steder på play-siden, og det er åbenbart et generelt problem, for ingen steder virker "næste side" linket.

Mvh

Kjeld

16 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 0135kjeldivan

Det forstår jeg ikke, har lige prøvet i forskellige kategorier og det virker fint hos mig.

Måske andre  her på Forum kan komme med et bud.Blinkende humørikon

hilsen Bente/bbs

Hej. Det  forstår jeg ikke at du skriver, hos mig og andre jeg har talt med virker det ikke, hvis du trykker på næste er det den samme side du kommer til, jeg kommer ikke videre til andre sider.

Omdømme 3

Hej 0135kjeldivan

Ja jeg kan altså, prøvede på "senest ankomne" og der var flere sider, og jeg kunne komme videre.Blinkende humørikon

Med fare for at blive til grin, vover jeg nu alligevel at fortælle hvor jeg tit søger, nemlig "apres ski" jeg tror der er 275 albums og det prøvede jeg også lige af, heller ingen problemer, jeg kommer videre.Humørikon griner højt

hilsen Bente/bbs

Hej.

Ja den mystiske søgning kan jeg også lave og det virker, inde på den del af play har det altid virket.

Fejlen er her: Man klikker på "Nyt om musik" - derefter "senest ankomne alle, flere albums"  - og så kan man ikke bruge "nøæste" nederst på siden heller ikke tallene.

Mvh

Kjeld

Omdømme 3

Hej 0135kjeldivan.

Mystisk,  ville have kopieret to link ind til dig , så du kunne se , at hos mig virker det, men den gik ikke rigtigt.

Mit eneste råd ville være, at kontakte Hotline 80808047 og spørge dem.Humørikon frustreret

hilsen Bente/bbs

Hej. Jamen det virker stadig ikke her, så jeg vil lige vente for at se om der er  andre der skriver om problemet her i denne Week-end. Ellers må jeg jo ringe til TDC på mandag.

Mvh

Kjeld

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 0135kjeldivan

Jeg har lige prøvet efter den opskrift du skrev, og det virker herfra.

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Ditto her: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=news&type=alle Den virker også her. Hvilken browser bruger du?

God weekend

C

Min browser er internet explorer 9, og nej det virker stadig ikke hos mig.

Hej Chriz.

Når jeg bruger dit link virker "næste side" skift, men hvis jeg bare logger almindelig ind så virker det ikke.

Mvh

Kjeld

Hej igen Chriz, det link jeg brugt fra dit svar virkede men kun nogle få gange så var det slut.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Kjeld

Nå for den. jeg har testet siden før og efter login. Kan du se nogen fejl på siden - se nederst i venstre hjørne af din browser?

DBH

C

Hej

Den skriver ikke noget om nogen fejl.

Mvh

Kjeld

hej Kjeld

En udelukkelses-metode:

Aner ikke om det virker, men gå ind på TDC's testside og opdater dit java program.

Måske virker det eller også virker det ikke Overrasket humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Hej igen. Nu har jeg prøvet alt på min computer, men stadig ikke nogen effekt, alt på min comp. er fuldt opdateret så det kan jo ikke være her der er nogen fejl. Men summa sumarum TDC play's næste side virker åbenbart ikke på mit login, hvorfor ved jeg ikke, men det er godt nok irriterende når jeg ved at det har fungeret før.

Mvh. Kjeld

Selvom testsiden SIGER alt er opdateret, kunne det jo være du aligevel skulle opdatere den java, hvis du ikke har gjort det..

En lille udelukkelsesting mere - Du skriver du har IE9. Er det samme resultat med en anden browser? eks. denne: http://www.mozilla.com/da/firefox/

Så har jeg ikke flere "skud i bøssen".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P