NAS på Hime Box....... Hvordan

Han ikke få min ISY BOX til at virke med min Home Bob..... Den bliver bare ved med at fortælle mig at leasen er udløbet...

Hvad er et hjem uden NAS...

Overvejer at gå tilbage til mit gamle set op med 4-5 løse bokse

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du kan prøve at give den en fast IP da det muligvis vil hjælpe.

ellers kan du prøve at sette lease tiden op.

det er bare et bud i tåen, jeg kender ikke ISY box men Gætter på at du mener ICYbox men dem ved jeg ikke rigtig noget om, og det er ikke nemt at finde udaf noget da den både fås som en nas, og som en box til at samle flere nas,

Det er en ICYBOX Nas 3221

Har prøvet med en IP men den bliver ved med at skrive 192.168.1.1 i disp som er ip på routeren

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du kan ikke bruge 192.168.1.1 da det er den ip din router har.

men du kan jo bruge en anden nem en som fx. 192.168.1.11

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PedersenDK

Jeg kan forstå at det er en ICYBOX du vil have til at spille sammen med din Homebox.

Hvis du kan få adgang til din ICYBOX opsætningsmenu fra din browser, så kontroller lige om DHCP serveren i Icybox er deaktiveret, og tildel Icybox en fast IP-adresse og gør det samme for Icybox i din router. Efter de problemer du beskriver kan det tyde på at DHCP serveren i Icybox er aktiv og forsøger at tildele IP-adresser som konflikter med din routers DHCP-server. Prøv om dette kan være en mulighed. Du vender bare tilbage her i forum og giver et svar Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)