Når jeg spiller onlinespil fryser mit internet og hopper af

Hej, i den seneste tid mens jeg har spillet WOW, har mit internet været lidt mærkelig...

Det har hoppet af når jeg spiller, hvilket gør at spillet fryser, dog noglegange ryger det på igen så spillet fryser i ca 10- 20 sec og derefter forsætter.

Jeg har også haft problemer med at når jeg har en internet side åben sammen med wow spikelagger jeg det vil sige at jeg går i små hop istedet for en flyende bevægelse..

Jeg har 20 Mbit og har en forbindelse på 16 Mbit

2 Kommentarer

Min første tanke var dit grafikkort men du kan prøve at slukke for alt dit tdc udstyr i en 10 min og lade det starte op igen.

Jeg spiller selv meget på nettet men det er mest FSP spil og jeg opdage at mit grafikkort blev overbelastet og frøs...

håber det hjælper 

Mvh Spernova

Jeffsejr

Velkommen til TDC kunde til kunde forum.

Jeg suplerer lige Spernova's svar.

Jeg har læst i andre tråde at bare fordi man  har en 20 Mbit forbindelse, betyder det ikke nødvendigvis at ens forbindelse kan trække det. Du skriver du har en forbindelse på 16 Mbit, og det kan også være for højt. Hvis jeg var dig ville jeg kontakte fejlservise (hvis ikke Spernova's gode råd hjælper) og få dem til at måle min forbindelse. De kan derefter fortælle dig, om din hastighed skal sættes ned.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)