nægtet adgang til webtv

jeg har home trio men pludselig bliver jeg nægtet adgang til at se TV over mit bredbånd på min PC

og jeg abbonnerer både på VIASAT og KANAL DEIGITAL kan nogen hjælpe mig?

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Hvordan blev du nægtet adgang?

Hvilken besked fik du? da du gik på webTv?

VH

Jørgen

Hej Jørgen

Der står helt nøjagtigt følgende :du har ikke adgang til den valgte kanal

vælg en anden kanal via kanalvælgeren under player-vinduet citat slut

VH GRAFEN

Jeg for samme fejlkode, det virkede igår og nu kan jeg ikke bruge webtv

Jeg har lige snakket med TDC og det var nået så simpelt som at slette ens cookies Glad humørikon

funktioner-internetindstillinger og derefter slet

Jeg går ud fra, at du ikke havde noget player-vindue at skifte kanal til. Dette er ikke din fejl, men alene en fejl hos TDC. Den fungerer stadig ikke hos mig og det er nu 3 døgn siden. Svaret fra TDC er, at der er serverproblemer og det kan tage op til 4 dage. Det er ikke lige den besked man får, når man abonnerer. Jeg har ikke tid til at sidde foran en skærm for at se tv, derfor benytter jeg altid web, der jo så kan køre i baggrunden samtidig med at jeg kan arbejde.

Der er nok ikke andet at gøre end vente på at de får skiftet/opdateret serverer. Og muligvis finde en anden udbyder. Canal Digital er en god mulighed.

Du kan jo selvfølgelig tage kanalerne på DR.

Det virkede for mig i søndags men nu virker webtv så ikke mere, men nu er de da så venlige at skrive det på deres hjemmeside Glad humørikon 

Se nu at skynde jer lidt TDC

Der er flere tråde om samme problem, men ingen løsning!?

Se de øvrige tråde her:

Bruger nægtede adgang
    nægtet adgang til webtv
    Bruger nægtede adgang.............
SD

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@