N8 og tdc play

Puha.. der er meget at sætte sig ind i med ny telefon...

Mit play virker som sådan fint på min nye Nokia N8 - men jeg kan ikke finde ud af at få TDC Play Fast Track til at virke???

Jeg har læst mig frem til at der er lavet en beta-version til en applikation til android-telefonerne - en app, som brugerne er elle vilde med... Findes der tilsvarende til os, der har været så dumme at inverstere i en N8???

Eller kan man som nokiabruger hente apps fra android market???

Håber nogle vil hjælpe en mobil-tumpe...

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

jeg starter bagfra, nokia bruger styresystemet symbian, og kan derfor ikke bruge android programmer, det er lidt som at putte abler i en banankage.

der findes heller ikke en play app til symbian endnu, jeg ved heller ikke om der kommer en, der er en som venter på godkændelse til iphone og så er der den til android.

du skal før du kan bruge fast track oprette fast track, det gør du ved at gå ind på play.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=10568&type=help

der finder du så i hjørnet, et sted hvor du kan klikke "opret TDC fast Track", den klikker du på.

Udklip.PNG

når du har klikket der, kommer du ind på oversigts siden for din profil. under "musik på mobilen" skal du taste dit telefon nr.

så går de lidt så får du en Wap-push besked, hvor du skal klikke på linket når siden har åbnet helt kan du bare lukke den igen, og så til bage til computeren,

nu klikker du på play loget for at komme til bage til play forsiden, hvor du så klikker på min profil, du er nu tilbage på profil siden.

Der hvor du skrev dit telefon nr skulle dit telefon nr stadig stå, og der er en knap efter hvor der står tilmæld, den klikker du på. og så er du tilmældt fast track.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej igen, jeg glemte lige at sige at du ikke kan oprette fast track mens din telefon er på Wifi, den skal være på mobildata, ligesom når du henter musik fra Play mobil siden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)