Mystiske opkald på specifikationslisten

Hej

Jeg ved ikke om der er andre der har været ude for noget lignende:

Jeg har min fastnettlf. koblet sammen med bredbånd.

En bestemt dag ringende vi 4 gange til et andet fastnetnr uden at få forbindelse. Godt nok. Men da jeg ser samalespecifikationen for den pågældende dag viser oversigten 15 opkald uden angivelse af nogen tid. det første var 9:46 og passer godt nok. Det næste er 9:46 altså samme tid. Så 9:47 9:48 9:49 9:51 9:53 9:54 9:55 9:59 osv med lidt større interval. Men stadig uden tid. Det sidste er 10:49.

Andre opkald uden svar på  viser som regel 3-5 sek.

Jeg har set opkaldene igennem de senest måneder og fundet 2 gange hvor der samme nr er kaldt 2 gange i samme min uden tid på.

Mit eget gæt er, at telefonen eller bredbåndsforbindelsen genererede opkald som ikke sker fysisk.

Hvis der er andre med lign. oplevelse vil det være rart at høre om det og evt. løsning. Jeg ved godt jeg kan spørge support og det gør jeg nok også på et tidspunkt. Det koster trods alt 1,- hver gang et opkald registreres fejl.

Mvh

olkrogh

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Olkrogh.

Tak for dit indlæg.

Det lyder meget underligt og er ret sikker på det ikke skal være sådan.

Det bedste du kan gøre er, at kontakte kundeservice, som du finder info her:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

De vil så kigge på regningen og finde ud af hvad der er galt. :-)

Hilsen René

Hej igen

Nu har jeg fejlmeldt telefonen. Jeg blev efter et par dage ringet op af en person fra TDC der godt nog synes det lød mystisk, men han kunne ikke lige få kontakt de de folk der skulle hjælpe ham. Han lovede at holde fast i sagen og regnede med at vende tilbage i løbet af uge.  Godt nok!

Han ringede godt nok sidst på ugen, men måtte beklage, de kunne ikke finde nogen fejl. Hans råd var, at hvis det skete igen skulle jeg tage fat i regningsservice og hvis jeg kunne sansynliggøre, at jeg ikke havde ringet kunne jeg få godskrevet de påløbne opkaldsafgifter.

Det synes jeg er ret skræmmende. Det hele blev jo kun opdaget ved en tilfældighed nu da vi har fået let adgang til samtalespecifikationen.

Hvor mange gange er det sket før i tiden uden vi ved det? 

Skal vi nu til at notere vore opkald og kontrollere på oversigten om det passer?

Hvordan sansynliggøre vi at vi ikke har foretaget de opkald der på mystisk vis er på listen?

Som jeg ser det må det være en brist i teknikken og det må være muligt for teknikkerne at finde årsagen. Hvis ikke så mister de jo totalt troværdigheden.

Med venlig hilsen

Olkrogh

Hej olkrogh.

Har det samme problem. Opdagede det også ved et tilfælde og kontaktede kundeservice, som sagde at hvis det skete igen måtte jeg kontakte regningsservice - ja, go'mor'n min "bare". De er da totalt ligeglade med min regning. Det fik jeg intet ud af, udover at de mente at de ikke kunne lade sig gøre!!!!

Har netop siddet og kigget på min regningsspecifikation og kan se at problemet er der igen.

Den 7/11-11 kl. 12.00 står der på spec. at jeg har ringet op 2 gange - DET KAN MAN JO IKKE -

Jeg har Home-Duo- om det har noget med det at gøre ved jeg ikke, men jeg er helt enig med dig.

mvh

Muddi

Hej Muddi

Tak for dit indlæg. Det er på en måde rart at høre det også er sket for andre, men samtidig foruroligende. Det kunne tyde på, at der sker neget som teknikkerne ikke kan finde ud af. Den henvisning til regningsservice er jo helt hen i vejret. De kan jo kun slette opkaldene hvis de tror på vores forklaring. De går jo ikke ind i teknikken.

Der er nok ikke anden vej, end indføre en fast rutine med at gennemse specifikationslisten.

Jeg synes ellers ikke jeg har oplevet mange problemer med min Home-Duo. Det er måske fordi jeg kun har haft den godt et år nu.

Mvh

olkrogh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)