Musikradio på TDC play web-udgave?

Hej

Er det korrekt at man ikke kan finde musikradio-funktionen på web udgaven af PLay som man kan det på mobilen? Det er en stor mangel synes jeg. En god måde at få inspiration på.

I samme boldgade, er det så ligeledes korrekt at man ikke kan afspille en kunstner med alle hans numre blandet, eller en genre for den sags skyld, men at man skal gå ind og vælge et specifikt album? 

Det virker lidt fjollet hvis ikke man kan.

På forhånd tak

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Det er ikke længere en mulighed at høre radio på TDC Play over internettet. 

Som det er nu, så er det ikke muligt at afspille alle sangene fra en kunstner, hvor der ikke skal vælge album først. Det kan være, at det i fremtiden vil blive muligt. Jeg tager ønsket med videre. 

/Andreas 

Tak for svaret Andreas, omend det er lidt ærgerligt. Jeg kan forstå at funktionen med radio har været tilgængelig tidligere.

Det ville være dejligt hvis man kan komme til at afspille kunstnere eller genrer uden at vælge album/kunstner.

Jeg takker
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Det er korrekt, at det førhen har været muligt. Det er efterhånden noget tid siden. 

Som jeg skrev før, så tager jeg dit ønske med videre til rette afdeling. 

/Andreas 

Hej.

Vil man høre Internetradio kan det gøres på vTuner Internet Radio. Den afspiller gennem Windows Media Player. Klik på linket her: http://vtuner.com/setupapp/guide/asp/BrowseStations/startpage.asp

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)