Musiknumre fra TDC PLAY kan ikke benyttes som ringetone???

Hej alle

Jeg har lige fået min HTC legend i dag.

Med den følger der selvfølgelig tdc play, og jeg har allerede hentet en masse sange..

Problemer er så bare, at jeg selvfølgelig gerne vil gøre min tlf personlig ved bla. at tilføje en sang som ringetone, i stedet for bare at have en standardtone..

Når jeg så vælger en sang, og klikker tilføj som ringetone, siger den noget i retning af "kan ikke lade sig gøre da sangen er låst/beskyttet" eller sådan noget i den stil.

Sangene fra play siger også alle sammen at der kun er 100 afspilninger - snakkede dog med en tdc medarbejder som sagde, at dette skulle jeg ikke tage mig af, da telefonen automatisk ville hente en ny licens når de 100 afspilninger var opbrugt.

- men der den 100 grænse så til grund for, at jeg ikke kan bruge sangene som ringetone??

anyone ???

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej forskælden er at din musik player kan læse licensen når du vil spille musik, det kan din "Mini afspiller" som afspiller ringtoner når der er en der ringer til dig ikke, desvære, men det er et problem rigtig mange telefoner har.

Okay. Det giver jo mening. Men det er da samtidig.også bare rigtig sørgeligt at man er tvunget til at bruge standard ringetonerne. Er der ikke en måde man kan slippe udenom låsen på filerne?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jov,

men det er ulovlig og der for ikke noget jeg vil diskutere her på forum.

En måde at få din egen ringetone på er at overføre musikken fra din PC til telefon.

Det skal selvfølgelig være musik du selv har lagt ind fra en CD, og ikke TDC play med deres virvar af licenser, som der jo er en grund til at de har.

Jeg troede så at når man valgte at købe sange på play, så kan man bruge dem som ringetone.... men nej-nej det er stadig ikke muligt, har haft en iøvrigt meget venlig og hjælpsom TDC medarbejder på sagen, jeg fik mine penge tilbage + han ringede flere gange tilbage med forsøg på at få det til at virke... en af de medarbejdere jeg vil give mange point, selv om han som sådan ikke kunne hjælpe mig...... men han gjorde i høj grad forsøget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)