Musikken stopper før tid ?

Hej jeg har TDC play og spiller tit musik via mit tv.. Men oplever desværre Tit at De nummere jeg spiller stopper før tid så vi får aldrig lov at høre slutningen før den tager næste nummer på albummet .. Er det noget andre har prøvet og evt ved hvordan man løser det ??

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej barming05

Det er desværre et generelt problem. Vi arbejder på at løse det, men det desværre ret drilsk.

Du kan følge med her: Driftinformation

Hvad er status på dette problem?

Jeg kan se at der er en driftsrapport, som fortæller, at problemet har eksisteret siden oktober 2015.
Problemet har dog eksisteret meget længere tid, da det har været sådan siden vi fik HomeTrio abonnement Juli 2015.

Ret frustrerende da det total ødelægger musikoplevelsen når man hører musik via sit TV, som i vores tilfælde er koblet op mod stueanlægget.

Egentlig vil jeg mene, at kunderne burde have en reduktion i prisen mens denne fejl står på, da vi jo ikke får hvad vi betaler for. Men det er måske kundeservice jeg skal med omkring dette?

Ser frem til at høre fra jer :-)

Nogen ny status på dette problem?

Det går på nerverne, at man ikke kan høre hele nummeret, da det stopper brat nogle minutter inde i nummeret. Faktisk benytter vi tjenesten minimalt, da det er ubrugeligt med denne fejl.

Igen spørger jeg; nogen der kan og vil hjælpe?

Havde jeg haft andre muligheder, så havde TDC mig nok ikke som kunde mere. At betale for en service siden sommers, som ikke virker, er ikke tilfredsstillende :-(

Så gik der næsten tre måneder igen, TDC. Hvornår finder I en løsning på dette??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)