Musikken stopper

Hej TDC

Når jeg bruger play gennem "mit tdc" stopper musikken med at spille hver gang jeg ikke er inde i app'en, altså hvis jeg skal ind i en anden app eller hvis jeg låser skærmen.

Er der nogen løsning på dette??

På forhånd tak

3 Kommentarer

Hej SARA1,

Du skriver desværre ikke om du bruger appen på en windows telefon, en android telefon eller en iphone, så jeg må skyde lidt bredt med hensyn til en løsning på problemet.

Sandsynligvis skal du blot slette MIT tdc appen fra din telefon, slukke telefonen, tænde telefonen, også gå ind og hente appen igen.

Der er også mulighed for at du skal fjerne tilknytningen til tdc i appen, inden du sletter den, det gøres ved at gå i indstillinger og tryk på fjern tilknytning.

Hvis det ikke virker, skal du tage kontakt til vores mobil hotline, dem kan du fange her: 70 70 30 30, husk at indtaste dit mobil nummer.

Hilsen Per.

Min iPhone 4 gør det præcis samme og syntes det er Mega irriterende
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Vi forsøger at samle al feedback til Mit TDC appen i denne tråd, for at have det samlet ét sted: /t5/TDC-Play/TDC-Play-og-Mit-TDC-app/td-p/92842

Kan jeg få jer til at lave jeres feedback derinde? (en copy-paste af jeres post er udmærket - det bliver for rodet herinde, hvis jeg begynder at smelte tråde sammen og efterlade en masse "tomme" tråde rundt omkring).

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P