Musik i slowmotion og intet LiveTV

• gtw
  • 0 kommentarer
Kære TDC

Jeg købte mandag den 13/8 en mobiltelefon med TDC-abonnement til min datter, en Huawei G300 (U8815).

Desværre er der noget galt med mitTDC-appen eller telefonen. Skønsmæssigt halvdelen af musiknumrene i TDC Play spilles i noget, som lyder som slowmotion, og Mobil TV/liveTV, som vores abonnement skulle give adgang til i 3 måneder, virker slet ikke (får fejl: Der er ingen forbindelse til den pågældende kanal).

Hos jeres kundeservice blev jeg henvist til jeres butikker, som så vidt jeg forstod, kunne ringe til en speciel hotline. Herfra var budskabet, at det med slowmotion var et generelt problem, som også ramte Iphones, og de bad mig om at give det en uge. Mht. LiveTV var svaret at det slet ikke virker til Huawei.

Problemerne er der stadig.

Jeg vil gerne have bekræftet, at der er et generelt problem med slowmotion i TDC Play (og høre, hvornår det løses), da jeg jo alternativt vil fejlmeddele telefonen. Og så vil jeg høre, om det er rigtigt at LiveTV i mitTDC-appen ikke virker til alle Android-telefoner?

Mvh. Mikkel

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mikkel,

Kan jeg lokke dig til at kopiere dit indlæg over i den store fællestråd om vores Mit TDC app her: /t5/TDC-Play/TDC-Play-og-Mit-TDC-app/m-p/92796#M3535 ?

Det er så vores udviklere kun skal holde styr på én stor tråd, og ikke mange små. 

/Ulf

Det er meget fint, men der er andre der er ramt af samme problem og derfor måske kunne gøre brug af svaret i tråden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)