Svar

Musik forsvinder fra TDC Play.

Hvordan kan det være, at musik man henter ofte er væk efter ganske få dage eller uger.
Senest har jeg d. 11 august hentet Caramba med albummet Caramba.
Der er selvfølgelig fejl i nogle af numrene, så jeg ville gå på Play for at redownloade albummet.

Men væk er det - Selv i min download oversigt er den ikke længere at finde.

Info om album er: TDCPLAY_Caramba_Caramba.zip 59.912.961 11-08-2011 00:11.

Som det ses, så er det ikke engang 10 dage siden det er hentet og er allerede væk.

Hvad søren foregår der ?

Jeg har mange album som jeg har hentet igennem tiden, der ikke længere er at finde online.

Jeg fatter da ikke en pind, for TDC reklamere da ellers med at antallet af numre online stiger hele tiden.

Man startede med omkring 2 millioner numre og dette tal er steget gennem årene til i dag 10 millioner.

Hvordan kan det lade sig gøre, når ældre album rent faktisk ikke længere er til rådighed ?

Mvh. Den forvirrede TDC Play bruger.

icon

Bedste svar af Rabo 24 august 2011, 09:48

Hej aso4200

Som bbs nævner, så tager vores udbyder et defekt album ned, mens vi venter på at pladeselskabet leverer en ny version.

Og når du også nævner, at der var fejl i albummet, peger det i retning af at det er tilfældet her.

Det tager som regel et sted mellem 1 og 3 uger, at få nyt materiale leveret.

Og nu jeg tænker mig om, så har jeg jo faktisk selv fejlmeldt albummet d. 13/8, og fået besked d. 15/8 om at det blev taget ned - jeg syntes også titlen så lidt bekendt ud :-)

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej aso4200

Velkommen til TDC Forun

Du skriver " selvfølgelig er der fejl i nogle af numrene " kan det være forklaringen på at det er væk?

TDC vælger måske at fjerne albummet, hvis der er fejl i detTrist humørikon

Hilsen bbs

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej aso4200

Som bbs nævner, så tager vores udbyder et defekt album ned, mens vi venter på at pladeselskabet leverer en ny version.

Og når du også nævner, at der var fejl i albummet, peger det i retning af at det er tilfældet her.

Det tager som regel et sted mellem 1 og 3 uger, at få nyt materiale leveret.

Og nu jeg tænker mig om, så har jeg jo faktisk selv fejlmeldt albummet d. 13/8, og fået besked d. 15/8 om at det blev taget ned - jeg syntes også titlen så lidt bekendt ud :-)

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)