Svar

musik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

• Vismand
  • 275 kommentarer
hej.

har pludselig fået et problem med mine playlister (musik)-bliver bedt om at fornye min playlicent,når pass.og kode er skrevet,kommer der en besked om at jeg ikke har adgang til denne handling!!!! hvorfor nu det?????har altid virket-har ikke fået noget ændret ved mit amb.[i][i]

icon

Bedste svar af Stefan 10 marts 2015, 12:50

Hej

Jeg har lavet en lille opdatering i en anden tråd, der omhandler det samme. 

Den kan i finde her: Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player

/Stefan

Se original

10 Kommentarer

Hej 

Jeg fuldstændigt samme problemog har haft det i et par dage......

Ifølge TDC har de ingen fejl :-/

En teknikker vil ringe til mig inden for de næst 3-4 dage og "løse" problemet.

//Kristian Bye

Også mig. Samme problem når jeg vil afspille musik, som jeg har downloade. mvh Jørn.

Jeg har fuldstændig det samme problem.......når jeg vil forny licensen siger den at jeg ikke har adgang til TDC Play - selvom jeg allerede ER logget ind !!!???

Hilsen Henrik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej igen.

det er rigtig noget lor,,,. da der skal være musik til fest her og nu (finder på noget andet)skal nok blive en god fest alligevel----men prisen er jo den samme,skal betale for noget som ikke kan bruges,når man kontakter kundeservice for man at vide at de nok skal se på problemet(men der kan ikke godtgøres for manglene tjeneste da det er en del af amb.)det er rigtigt  god service. Meget glad humørikonMeget glad humørikonMeget glad humørikon

mvh.

Jeps, jeg ringede også ind til TDC i går og fejlmeldte det. Jeg har fuldstændig samme problem.

Jeg har ingen problem med at streame musikken fra TDC Play når jeg er logget ind, så kører det som det skal.

Det er først når jeg har downloadet musikken at jeg i Windows Media Player bliver bedt om at forny min licens ved at logge på og derefter får jeg beskeden "Du har ikke adgang til Play"

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej i tråden.

Mange har samme problem.
Følg udviklingen i denne tråd:
/t5/TDC-Play/Kan-ikke-afspille-downloaded-musik-i-Windows-Media-Player/td-p/151383

Venlig hilsen
  Trumle.

hej alle sammen i tråden, jeg har lige pludselig samme problem som i andre, jeg kan nu streame musik men ikke downloade til pc`en, har ringet til kundeservice og fået det svar at man ikke kan downloade til pc mere, kan det være rigtig / lovligt at lave det om lige pludselig ?. 

Jeg har sendt følgende mail til TDC i dag:

Okay. Som nævnt, er problemet kun ved musikken jeg har hentet på TDC Play hjemmesiden. Punkt 1:Først, så sker det uanset hvilket musiknummer det drejer sig om. Her har jeg hentet filen TDCPLAY_Rasmus_Thude_Frøken_Ligeglad.wma Jeg åbner filen med Windows Media Player og det ser sådan ud:play1.jpg Punkt 2:Derefter åbner vinduet med licens rettighederne:play2.jpg Punkt 3:Jeg indtaster mit brugernavn og password og vælger Log ind for at forny licensen:play3.jpg Punkt 4:Men i stedet for at kunne vælge Afspil, så bliver jeg mødt af følgende:play4.jpg Punkt 5:Herefter vælger jeg naturligvis Ja, men bliver så mødt med følgende besked:play5.jpg Punkt 6:Super, hvor står man så? Det burde jeg jo have, når jeg er kunde hos TDC.Streaming fra mobilen med app’en og fra play.tdc.dk fungerer uden problemer. Håber det var hjælp der kunne få jer videre med at løse fejlen.
Hej Alle

Kan sipplere alt ovenstående:

Punkt 1

Kan godt logge på TDCplay og afspille via www.tdcplay.dk

Downloader så samme fil og åbner den med Windows Media Player.

Punkt 2:

Derefter åbner vinduet WMP og henter licens rettighederne:

Som ofte er blevet fornyet uden problemer !

Punkt 3:

Jeg indtaster mit brugernavn og password og vælger Log ind for at forny licensen:

Pop up med certificat kommer og jeg siger ja til installation og indlæser.

Hvis jeg siger nej sker intet.....

Punkt 4:

Men i stedet for at kunne høre min musik får jeg beskeden

"Du er ikke TDC kunde"

Punkt 5:

Jeg skiftede password for 14 dage siden og har brugt mit password til at høre, hente og afspille gemte filer. Hvis det gamle password benyttes bliver jeg dirrigeret til TDC homepage for at kunne logge ind i Mit TDC

Punkt 6:

Super, hvor står man så? Det burde jeg jo have, når jeg er kunde hos TDC.

Streaming fra mobilen med app’en og fra play.tdc.dk fungerer også uden problemer.

Men alt det muskik jeg har hentet gennem de sidste 2 år er uspilleligt på min PC, Sonos og playlister......

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Jeg har lavet en lille opdatering i en anden tråd, der omhandler det samme. 

Den kan i finde her: Kan ikke afspille downloaded musik i Windows Media Player

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)