Mulighed for telefon i udlandet

• 0 kommentarer
Hjælp. Købte ny telefon fik nyt abbonement lige inden jeg tof DK på en længere rejse i 3 måneder. Stor var min overraskelse da jeg opdagede, at jeg ikke kan ringe til DK eller DK til mig. Jeg kan ikke finde nogen steder på TDC´s hjemmeside hvor jeg kan skrive til TDC om at få oprettet muligheden. Ar ringe er håbsløst. Bliver stillet om 17 gange. Hvem kan hjælpe mig ? Tak Venligst lots

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lots

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Sådan som du beskriver det, så kunne det godt være at dit mobilabonnement mangler udlandstelefoni.

For at kunne tjekke det, skal jeg bruge dit mobilnummer. Jeg har derfor sendt en PM (Privat meddelselse), som jeg vil bede dig svare.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Køre Martin

Tak for dit - det glæder mig, at du kan hjælpe-

Mit mobilnr er xxxxxxxx.

MVH

Lotte

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lots

Jeg har fjernet dit mobilnummer fra dit svar, for din egen sikkerheds skyld.

Vi har gemt dit mobilnummer.

Jeg tjekker lige op på dit nummer, og vender tilbage i denne tråd.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Omdømme 2

Hej Lots

Du har udlandstelefoni på dit abonnement.

Der kan være flere årsager til, at du ikke kan ringe i udlandet. Jeg vil derfor allerførst bede dig slukker og tænder din mobil.

Derefter vil jeg bede dig vælge en operatør, som vi sammenarbejder med. Du kan se her hvilke det er:

http://mobil.tdc.dk/output_privat_feriemodul/postpaid_roaming/world/world.htm

Er du i tvivl hvordan du kan skifte operatør manual, så kan du finde en vejledning i vores mobilmanual:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Hvis dette ikke afhjælper problemet, er du meget velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej

Intet hjaelper. Staar I Libanon, og telefonen virker ikke. Det er faktisk ganske skraekkeligt. Skal tilbage til Israel, hvor jeg maaske faar problemer ved graensen.

kan i goere noget .

Venlig hilsen

Lotte

Omdømme 2

Hej Lotte

Når du søger efter netværk, kan du så se forskellige udbydere?

Du skulle gerne kunne se "alfa" og "RL MTC Lebanon" under netværk?

Hvilken mobiltelefon har du?

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej. Jeg har et lignende problem.:Jeg købte for 8 mdr en  ny telefon med binding til TDC men opsagde dette hos TDC og fik mit gamle TDC sim kort udvidet med dataabon. Nu sidder jeg i Tyrkiet og har ingen forbindelse til Danmark. Hvad er der galt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)