Mulighed for flere fastnetlinier til TDC HomeDuo?

Hej.

Jeg har aktiv i en forening som både har en fastnettelefon (hos TDC) med en linie til og internet (hos et andet selskab), som vi gerne vil have samlet i en pakke for at spare penge. Fx TDC HomeDuo. Men samtidigt kunne vi godt bruge at have mulighed for få tilkoblet flere fastnettelefoner (gerne med samme nummer) men med flere linier så flere kan ringe ud på samme tid. Er det en mulighed og hvad vil det evt. koste? (både i fast abbonement om måneden og engangsudgifter for oprettelse samt evt. køb af udstyr)

Jeg synes ikke umiddelbart jeg har kunne finde noget om det, men beklager hvis jeg bare ikke har kunne se skoven for bare træer... 

På forhånd tak

Mvh

Christian 

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan sagtens lade sig gøre.

Det du i virkeligheden beder om er et omstillingsanlæg. Nu om dage behøver man ikke engang selv at have sådan en fidus stående selv. Den kan sagtens stå på nærmeste telefoncentral.

Du kan nok ikke finde noget om det ved TDC da de for år tilbage solgte den del at forretningen til Tele-Punkt. Du kan jo prøve at høre dem om hvilke forslag de har.

Dem har jeg selv førhen arbejdet sammen med og været meget tilfreds med deres service og priser.

Vh

peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)