Mulig støtte til Terrorister

Jeg er på TDC's regning blevet opkrævet for nogle indholds takseret sms'er fra et selskab som kalder sig Amazecell jeg har siden fundet ud af at det skulle være et selskab fra Israel. Alt hvad der har at gøre med det land forbinder jeg automatisk med støtte til terrorister.

Jeg har kontaktet kunde service og de ønsker ikke at gøre spor for at få det stoppet men da opkrævningen jo sker via tdc, har tdc da også et med ansvar for det. Hvorfor vil man ikke være sig det bevist ??. Men det er ikke det hele for af den grund har jeg oprettet et nyt nr. i et andet selskab og således taget simkortet ud af min mobil den 15/8 men minsandten kan jeg se at man efter den dato (18/8) har skrevet mig for 3 sms. Hvordan lader det sig gøre ?? [i]

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Amazecell er et af de firmaer som står bag flere svindelnumre på nettet. Et af de hat store for tiden er den man af og til støder på med at man bare lige skal udfylde her - så deltager man i en "konkurrence" om en Ipad. Dem er der masser af på Facebook, men også andre steder.

De ved desværre alt for godt at stort set ingen læser konkurrencebetingelser/vejledninger/.... Derfor ved de også at de roligt kan indføje et punkt om at man begynder at abbonere på indholdstakserede SMS'er. Disse bliver sendt til dig uanset om du vælger at modtage dem eller ej - og så skal du også betale for dem. Du får så at sige hvad du har bedt om.

Mit bedste råd er at kontakte TDC's kundeservice og høre om de ikke har et godt råd - TDC er jo heller ikke interesseret i at stå som mellemmand i en sag som du ønsker at stoppe. Derfor bør du betragte TDC som allieret i kampen mod Amazecell.

Vh

Peter

Tak for svaret Peter men jeg har kontaktet kunde service den 30/7 og her efter den 1/9 har jeg endnu ikke fået noget svar fra dem på problemet så jeg ved nu ikke hvor allieret man kan sige de er. Deres holdning er tilsyneladende at jeg bare skal gi' op og betale og dermed give dem grønt lys for den form for praksis , men så mærker de det jo nok når der forsvinder for mange kunder på den konto

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)