MS Outlook 2007 opsætning

• 0 kommentarer
Har opgraderet fra Windows Vista til Windows 7. Og installeret officepakken igen, da Windows Mail, som jeg brugte i Vista ikke er kompatibel med Windows 7.

Derfor startede jeg Outlook op og er tilfreds med de faciliteter, der er i det.

Kan også læse mails, hvis jeg hver gang indsætter mit password, idet programmet "æder" det fra gang til gang.

Jeg har afkrydset "gem adgangskode".

Er der mon nogen der har en god forklaring på, hvorfor adgangskoden forsvinder - selvom tjek-mærket i "gem adgangskode" stadig står der?

Venlig hilsen

Kibo

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal prøve at opsette din kontos pasword igen.

Kontoinstillinger >> marker din konto >> rediger.

her skriver du dit pssword på ny.

lige et tip: hvis du er utilfræs med Outlook eller bare heller vil have et mail program som ikke kræver så meget. kan du hente windows Live mail(det er bare en nyre udgave windows Mail) på http://explore.live.com/

du skal hente 

Windows Live Essentialsder i finder du Live Mail

Tak for dit hurtige svar Miela.

Ja, det var underforstået, at jeg både har geninstalleret og også redigeret min konto adskillige gange, uden at der er ændret noget som helst.

Jeg er ikke utilfreds med andet ved Outlook end at det ikke kan gemme mit password.

Ville meget gerne have et kvalificeret svar på, hvad der kan være galt med programmet.

Om der er andre der har prøvet det samme.

Kibo

Hej Kibo

Dav igen. Jeg følger lige med på sidelinien, for at se om du før løst dit pasword problem, jeg er lidt på bar bund. Automatisk opsætning af outlook: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349

Hvis nu du alligevel vil prøve det program miela1 anbefaler, sætter jeg lige nogle link til kun det program der hedder:

Windows Live mail 2011

1.  Windows Live Mail - Download
  2. . Windows Live Mail - Opsætning TDC-side
  3. . Windows Live Mail - Tilbagemelding         - Fundet af Miela1 TDC Kunde
  4. . Windows Live Mail - Dansk stavekontrold
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er en meget normal fejl i Outlook 2007, normail virker det jeg skrev til dig.

men efter som du siger du har prøvet det vil jeg tror det er en fejl i din instalation, det sker desværeTrist humørikon

du skal derfor prøve at geninstallere dit Office.

jeg vil dog sige at det vil være en god ide at gemme dine post mapper.

Kontoinstillinger >> datafiler >> marker den Postmappe der høre til din konto(sansynlig vis "Privat mapper" ellers hedder den det samme som din mail adesse) >> åben fil placering tag en kopi af filen og gem den på et sikkert sted.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)