MP4 musik fra TDC play på HTC touch diamond 2

Når jeg henter musik ned fra TDC play over min mobil, HTC Touch Diamond 2, kan jeg kun gemme filerne som .mp4 filer. Når filerne først er gemt kan disse ikke detekteres af de indbyggede afspillere, da disse ikke genkender .mp4 som musikfiler og jeg kan derfor ikke afspille dem. Vælger jeg at høre nummeret i samme forbindelse som jeg henter nummeret kan jeg godt afspille det.

Men jeg vil jo gerne kunne benytte telefonen som den er tænkt og som den virker med f.eks. .mp3 filer. (altså kunne vælge dem mere end en enkelt gang :-)

Er der nogen som kan hjælpe?

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Majorleague

Tak fordi du stillede dit spørgsmål her på forum.

Det er noget tid siden du lavede dit indlæg, har du fundet svar på dit spørgsmål uden om TDC Forum?

Ellers må du meget gerne skrive igen, så skal jeg forsøge at finde en løsning.

Venlig hilsen

Thomas

Jeg har desværre ikke fået noget svar og har stadigvæk ikke fundet en løsning, så det ville være super hvis du kunne hjælpe mig.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Majorleague

Det første jeg lige vil høre, henter du musikken via m.tdc.dk? Det vil nemlig fejle, hvis du henter fra www.tdc.dk
Ellers kan jeg anbefale, at du prøver vores nye TDC Play app. du kan læse mere om den her:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&page=app&article_id=27784

Venlig hilsen

Thomas

Jeg henter via m.tdc.dk, men som jeg skriver så er det mp4 format og det genkender mobilen ikke som musik. Samtidigt er det en Windows mobil, så jeg antager ikke at app'en virker?

Hej

TDC Play app'en virker ikke på Windows Mobile telefoner, men kun på android telefoner, så denne kan ikke bruges på din model.

Hvilken OS kører du med Windows Mobile 6.1 eller 6.5?

/Thomas

Den kører 6.5.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)