Motorola moden 2210 og Router(s)

Hej allesammen

jeg har et stort problem med mit Homeduo abonnement.

Sagen er den at jeg har fået et Motorola 2210 modem med mit Homeduo abonnement og det har jeg sat til min Linksys WRT54GC router, men jeg kan ikke komme på nettet. Det virker som om routeren ikke får en IP fra Motorola modemet.

Jeg har så prøvet at sætte kablet fra Motorola modemet direkte i min PC og laptop, og så er der hul igennem begge steder.

Jeg har så købt en ny router idag D-Link DIR 615, samme resultat jeg får ikke forbindelse [i]

Det pudsige er at det rent faktisk har virket af og til, men når jeg så slutter flere enheder til og bruger internet flere steder samtidig, så ryger forbindelsen og Windows kan ikke connecte.

Jeg har talt med TDC support idag og de kan ikke forstå at jeg kan få signal direkte fra modemet over i PC/bærbar m kbal men når det er via router (stadig via kabel) så virker det overhovedet ikke.

De vil have jeg skal prøve en 3de router, men jeg tror sgu ikke at det er et router problem når både den gamle router, som virkede perfekt indtil jeg fik TDC, og en spritny ikke virker.

PLEASE! Er der noget der kan hjælpe?

1 Kommentar

Hej Enigmatan

Tak for dit indlæg.

Hvis det fint virker når du har den kablet på modemet, kunne det være et routerproblem. Hvordan gik forsøget med den 3. router?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)