MotoGP

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor vi ikke længere har adgang til at se MotoGP? Viasat har lagt den ud på deres extrakanal, som vi åbenbart ikke har på trods af at vi betaler for viasat pakken? ellers kan man se det på deres live tv mod betaling. hvor mange gange skal man betale for at se et program? Er i ved at sørge for at vi kan logge ind hos dem, så vi kan se det vi har betalt for? Hilsner Linda

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Linda

Jeg er lige ved at undersøge dine spørgsmål. Meget fornuftigt spurgt. Men tingene går ikke så hurtigt her i ferie tiden.

Lige et opklarende spørgsmål:

Når du skriver om vi er ved at sørge for at I kan logge ind, mener du så på www.viaplay.dk ?

Håber du lykkes, så skal jeg se at finde svar, så hurtigt som ferietiden tillader det.

Hilsen

Hej Patrick.

Ja jeg mener på viaplay. et løb koster hos dem 159 kr. og der er mellem 18 og 20 løb om året.

på MotoGP. com koster et år 99 euro. det er altså billigere.

Sagen er bare den at viasat pakken er valgt udelukkende af den grund at MotoGP blev vist der.

Da Dorna sluttede samarbejdet med eurosport og lagde det ud i licitiation, var det for at udbrede sporten, så man kunne se det uden de store udgifter, først vidste viasat slet ikke om de ville bruge de rettighder de købte og vise det, så blev det sendt på 3 puls live sidste år, det blev så flyttet til tv3 plus pga den store inreresse og ja i år, 2 live løb, 4 om natten, 2 har de ikke vist og nu vil de sku ha penge for det.

de  siger det er pga manglende interesse, men er interessen så lille klemmer man vel ikke 158 kr pr løb ud af entusiaster. Ved det ikke er jeres skyld, men vi er mange med meget stor modvilje over for viasat, og alt viasat bliver kollektivt opsagt af alle dem vi er i kontakt med gennem klubben hvis de ikke finder en løsning, og vi er mange.

Hilsner Linda

Hilsner Linda

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Linda.

Jeg kan godt forstå dine (og andres) frustrationer over dette - jeg er nok ikke bedre, da jeg også følger MotoGP - live, da man ikke får det samme ud af sammendrag derfra.

Dog har jeg fundet dette: http://www.bike.dk/content/3109/, hvilket fortæller netop om dette problem, samt viaplay.

Dertil er også denne: http://www.bike.dk/content/3236/, hvor der desværre siges, at der ikke er nok seere.

Jeg håber, at dette hjælper dig lidt mere.

Mvh

MacGyver

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Linda

Som Patrick skriver, undersøger vi om kunder med Viasat-pakke kan få adgang til ViaPlay, på lige fod med andre Viasat-kunder, men jeg tør ikke begynde at give en tidshorisont på et svar hertil.

Til dit spørgsmål om vi får flere kanaler på TDC TV, og dermed kanalen der viser MotoGP, er svare nej.

På nuværende tidspunkt er der ikke planer om nye kanaler.

Jeg kan godt se det er ærgerligt, at MotoGP flyttes til en anden kanal, der ligger uden for vores pakke, men det er der desværre ikke noget vi kan gøre noget ved, andet end at give beskeden videre til vores produktansvarlige.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)