Montage af multistik

Hej

Har ikke brugt min telefonledning endnu, afklippet orange kabel er ført ind i bryggers.

1) Er det gratis at få monteret multistik i forbindelse med køb af bredbånd fra TDC?

2) Tjekker montør efterfølgende om der er forbindelse?

3) Kan jeg få overført min faste ip adresse fra yousee til TDC?

Takker...

5 Kommentarer

Så vidt jeg ved:

1) Hvis du f.eks. skal have installeret en Trio løsning, så skal du have en teknikker ud og lave din installation og i den forbindelse skulle det ikke koste ekstra at få koblet et multistik til da dette gerne skulle være en del af prisen for oprettelse. Er ikke sikker ved oprettelse af kun internet/HomeDuo.

2) En montør tjekker altid efterfølgende om der er forbindelse og et multistik som er sat op af TDC, er TDC's egendom og vil derfor også efterfølgende blive serviceret af TDC uden yderligere omkostninger.

3) Hvis du har en bestemt fast ip adresse hos YouSee vil det højst sansynligt ikke være muligt at få den samme hos TDC da man næsten altid skal flyttes lidt rundt på centralen og i den forbindelse vil du få tildelt en ny ip, som du så kan vælge at have fast.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

nej, jeg tror ikke det er gratis at få monteret multistik. da der sikket også e andet der skal laves om i dine telefon ledninget hvis du skal have multistik.

jeg renger da med at en montør tjækker om det virker, inden han kør.

nej du kan ikke få overflyttet din Faste IP fra yousee, TDC og Yousee er forskellige selvskaber, så du skal nok have en ny fast ip, men det er jo også nemt at skifte på de enheder som bruger dem,

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Som du skriver det, lyder som et nyt hus hvor man har gjort som man gør mange steder efterhånden, nemlig fører ledningen ind i bryggerset. Når du bestille en "Godt igang" sætter tekniker det første stik op, som vil være et Kapstik med blå ramme, i bryggerset. Alle øvrige/ efterfølgende stik skal du selv betale hvis TDC tekniker skal lave den, du kan også vælge at få din lokale elektriker til at lave dem, kan jo være han alligevel skal lave noget lan kabling i huset.

Hvis det derimod er et gammelt hus hvor du eller en anden har fjernet den gamle tele installation, f.eks. i forbindelse med en renovering, så skal du betale for en genetablering af "det første stik" som selvfølgelig stadigvæk bliver et Kapstik. Om du så ender med at få den regning er et helt andet spørgsmål, men i princippet skal man betale for at få genetableret et telestik, også selvom det måske er den tidligere ejer/lejer der har fjernet det gamle stik.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)