Modtaget Iphone 4 med stort Simkort

Hej Tdc..

Dette er sidste forsøg på at komme i kontakt med jer idag inden jeg bryder ud i gråd. 

Har efter ugers venten modtaget min nye Iphone, der er sket så mange fejl, men endeligt er den her. Meeeeen, i har sent det forkerte simkort med. Og nu frygter jeg at jeg skal vente yderligere 3 uger før jeg kan få et der passer. Kan jeg få en venlig og brugbar forklaring?

MVH Andreas

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Yderligere 3 uger????

Du er da en uforbedrelig optimist. Din iPhone er garanteret både forældet og umoderne inden du får det SIM-kort.

Gå ned i en TDC Butik og få ombyttet kortet. Alt andet kommer til at koste dig en krig af tid og ulejlighed, og timelange ventetider i røret.

Mvh FN ;-)

Kundeservice kunne ikke hjælpe da jeg åbentbart ikke har fået noget nummer. Så jeg tog op i Tdc butik og har nu fået et simkort der passer, meeen der er intet nummer til og det er ikke aktiveret. Han sagde han ville ringe derind og finde ud af noget og hvis det ikke virkede skulle jeg bestille helt nyt. argh... Ikke andet en problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)