Modtagerkvittering

Hej med jer

Hvordan kan jeg få modtageren til automatisk at sende en modtagerkvittering

retur, når de modtager en mail fra mig

På forhånd tak

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Thorius

Velkommen som Tdc kunde til TDC kunde.

Hvis du går ind i dit e-mail program, skal du gå ind under FUNKTIONER, derefter går du ind i INDSTILLINGER, der er der et FANEBLAD med KVITTERINGER, og der har du forskellige muligheder, alt efter dit behov.

Hilsen bbsMeget glad humørikon

Hej Thorius

Jeg suplerer lige bbs's svar.

hvilken postpogram/mailklient bruger du?

Hvis du har Windows live mail 2011, skal du gå ind i blå feldt med hvid pil (funktioner) - indstillinger - E-mail og fanebladet "kviteringer".

Hvis du bruger webmail, findes den mulighed ikke.Trist humørikon

Tak for dit svar

Jeg bruger den mail der er i Mit TDC-Mail, så jeg tror ikke jeg kan bruge dit råd.

Mvh

Thorius

Tak for din mail.

Som sagt jeg ved ikke rigtigt hvilket mailprogram jeg bruger

Mvh

Birgith

Hej Birgith

Det lyder som om du åbner din internet browser, og går ind på denne side http://mail.tdc.dk, så bruger du TDC's webmail og så har du desværre ikke den indstillingsmulighed. ØV.

Hej med dig

Tak for dit svar, det er ØV det har du ret i, så må jeg finde et andet mailprogram.

MVH

Birgith

Hej Birgith

Har du evt. en du kan spørge til råds. Alt efter hvilket styresystem du har, kan det jo være der er et postpogram på din pc. Hvis det er en ny pc, er det højst sansynlig et system der hedder windows 7, og der følger ikke noget postpogram med, men der kan man hente et på microsoft side, som hedder Windows Live Mail 2011. Er det en gammel pc med styresystem XP eller viste, kan det være Outlook Express. Det indebærer desværre at outlook expres skal sættet op til at hente mails fra din webmail.

Hvis du har en officepakke fra microsoft, kan der også være et Outlook postpogram på den cd. Det kræver lidt it viden at installere og lave en opsætning til den webmail du bruger i dag. så derfor er det en god ide at få en til at hjælpe dig, hvis du ikke selv vil forsøge.

Jeg sætter lige linkene til det postpogram jeg bruger, i det tilfæælde du har windows 7 styresystem.

Skriv gerne hvis du har flere spørgsmål.

Hej igen

Tak skal du have, du er en skat.

Min pc har windows live så det vil jeg prøve, det er rart at have en ekspert man

kan spørge.  Overrasket humørikon)

Birgith

Hej Birgith

Jeg håber sørme ikke det er mig du kalder for en ekspert, for det er jeg ikke. Overrasket humørikon

Hvis du har Windows Live mail indstaleret på din pc, kan du med fordel downloade TDC's lille support-pogram som kan hjælpe dig med at opsætte dit postpogram. Du skal have dit brugernavn parat= din mailadresse og dit pawword. Det er ikke det du bruger her til forum, men det du fik da du oprettede din internetforbindelse. Hvis du ikke har det, så vil jeg anbefale dig at ringe til TDC og få hjælp til at få et nyt.

Du kan hente programmet her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349

Tryk på knappen hvor der står "Hent TDC Mailsupport"

Jeg bliver nød til at sige til dig at råd som der er givet her i forum, og som du måske følger, altid er på eget ansvar.. Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er i det øvrigt altid sådan, at den der modtager en mail kan blokere for afsendelsen af en kvittering. Så under ingen omstændigheder vil det være en 100% sikker metode.

Vh

Peter

@Peter - ups - den havde jeg lige glemt - tak for det. Den metode er faktisk lige så usikker, som at tilføje en signatur til sine mail, hvor man beder om et svar.Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)