modtager samme email hele tiden og ikke nye email

Hej, detter er lidt komplikeret. Min mor er 85 år gammel og har en PC med en TDC konto og email. Jeg er hendes søn som satte det op i 2006 da jeg var i Danmark. Vi Skyper flere gange om ugen og jeg sender emails med billeder. Aldrig problem indtil for en måned siden. Min mor kan ikke modtage nye email, og når hun logger på sit email modtager hun det samme email hver eneste gang, jeg får en kvittering hver gang ligeså. Jeg har sendt nye email, men dem kan hun ikke modtage. Hvordan kan jeg fjerne den email som sidder og blokerer, eller kan jeg fjerne email i pipeline eller hvad. Det er ikke let at forklare tingene via Skype. Jeg har min mors tdc password osv.

HW

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Den mail som din mor hele tiden modtager ligger antagelig i din udbakke hvorfra den hele tiden forsøges gensendt. Fjern den fra din udbakke, hvis jeg har ret i at den ligger i denne. Det vil løse problemet.

Dit mailprogram skal være offline når du forsøger at fjerne mailen.

Mvh FN ;-)

tak for ideen, men min udbakke er altid tom. Jeg flytter mine emails hver dag efter at have sendt dem. Dette går tilbage over en måned og jeg har sendt 100 emails siden, også til min mor. Jeg så på tdc at hvis der er et stort email så kan det forklare situationen, så jeg er ved at oprette web mail så jeg via den adgang kan fjerne dette email. Forhåbentlig.

Hej Henning

Det lyder for mig som om at hendes email klient aldrig helt bliver færdig med at hente denne email(ikke når til at slette emailen), som så ligger som en prop for de resterende emails, dette er oftest set med Outlook Express på Windows 95/98/xp, da den har en timeout indstilling.

Løsningen:

Hvis du har mulighed for at logge på hendes email konti via fx. mail.dk eller en anden webmailklient og så slette denne email, eller prøve med en anden email klient på din egen pc og så fjerne de mail der kommer igen og igen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)