Modtager pludselig ikke flere emails efter skift fra erhverv til privat abb.

Mit abbonement blev ændret fra erhverv til privat.

Efter denne ændring, har jeg i flere dage ikke kunnet modtage emails. Jeg kan sagtens sende.

Jeg har haft fast IP i flere år, og den er ikke blevet ændret, og alt har virket upåklageligt.

I går fredag bad jeg om at port 25 blev åbnet.

Min DNS registrering er uændret

10 mail.dehn-net.dk[93.161.83.118] 

20 backup-mx.post.tele.dk 

email verify viser at port 25 fortsat er spærret, og der viderestilles til backup serveren.

Men hvorfor modtager jeg så ikke mails fra den ?

mvh ebbe

3 Kommentarer

Hej

Indtil nørderne får søvnen ud af øjenkrogen, kunne du prøve at skrive 2525 i stedet for. Det tyder nemlig på på, at det er et postpogram du har .

Det kan også godt være du kan bruge denne opsætning:

Jeg foreslår at du skal se din mailopsætning efter:

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Ud over det må du vente på eksperterne. Mit forslag er noget jeg har læst i en anden trård og derfor måske ikke noget du kan bruge.

Håber du får det til at virke.Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Back-up mx er en underlig størrelse, den kan godt drille lidt med visse ip adresser.

At port 25 stadig er spærret kan godt skyldes at kundeservice måske ikke har fået gjort det helt som det skal gøres. På trods af mulig ventetid ville jeg dog ringe til hotline hvis jeg var dig og bede dem om det igen.

Mens du har dem i røret skal du bede dem om at de sætter den til den rigtige firewall profil og og tjekke om de bagefter har haft fjernet crossconnection og sat den igen, ellers har det nemlig ingen effekt.

Hvis du kører med homebox så sæt også lige firewall til minimum. 

mvh

Jan

Det var løsningen. tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8