Modtager kun få % af mine mails på Apple Mail

Hej,

jeg er ganske ny i Apple universet (3.mdr) og har fået en MacBook Pro. Nice device, som kører som den skal. Jeg har også fået installeret min TDC mail konto som har virket fint over sommeren.

Efter ikke at have modtaget forventede eMails blev jeg mistænkelig, og fandt via Internettet ud af at jeg ikke har modtaget en brøkdel af de mails som er blevet sendt til mig. Iflg mail.tdc.dk har jeg modtaget vel omkring 15 mails per dag, men Mail applicationen modtaget ml 1-3 per dag. Hvad f..... er det for noget?

For en lille uge siden begyndte jeg at blive prompted for en Password til TDC (som jeg har er blevet bekræftet af TDC Support)... ligesom programmet også gør kontoen passiv(hvorefter jeg aktiverer den).

TDC support kan ikke hjælpe, da det virker i deres system.
 Synes heller ikke rigtig jeg kan finde tilsvarende problemstillinger andre steder.

Håber der er en venlig og forstandig sjæl som kan hjælpe!

På forhånd tak ;o)

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej skippernordby

Vedr. manglende mails - kig i din "reklame-mappe".  

Promted for password - det sker for mig også, men er et ganske overgående problem. Har du flere mail-konto tilknyttet din mail?

Mvh

Hej iMac,

Har checket Reklameposten - og det var heller ikke her den manglende post befandt sig....

jeg har imellemtiden af- & geninstalleret min TDC konto og det virkede!, samtlige 150-200 mails landede i Apples Mail.... Aner ikke hvad der er sket og meget svært at forstå at det kun virkede 'lidt' istedet for overhovedet ikke.

Nå, men det spiller igen og håber det fortsætter sådan Overrasket humørikon)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)