modtager ingen mails

Lige pludselig kan jeg ikke modtage mails i min indbakke. Jeg har intet ændret - alt er som det plejer at være, og jeg får ingen fejlmeddelelse - der kommer bare ingen mails!! - Jeg kan godt sende mails... HJÆLP! - er der nogen, der har en idé til, hvad det kan være?

7 Kommentarer

Nå - fandt selv ud af det. Min indbakke var fyldt.. Pinligt - beklager--

Hej AHolm

Velkommen i "klubben" - Det har jeg også prøvet.Blinkende humørikon

Hvis du bruger et postpogram på din pc, slipper du for det problem. Bare et forslag:

Windows Live mail 2011

1.  Windows Live Mail - Download
  2. . Windows Live Mail - Opsætning TDC-side
  3. . Windows Live Mail - Tilbagemelding         - Fundet af Miela1 TDC Kunde
  4. . Windows Live Mail - Dansk stavekontrold - Fundet af Jesper TDC Forum
Hej Maja

Det lyder som en god idé; men kan jeg så også læse og hente mails fra andre computere - altså er det også en webmail?

VH

AHolm

Hej igen

Windows Live mail er et program, som du kan installere på din pc. Det kræver en opsætning , med det er ikke så svært. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27148

(EDIT tilført: Hjælp ril opsætning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349)

Når installationen og opsætningen er færdig, kan du gå ind Konti - egenskaber - avanceret, og der sætte dit mailpogram, til at gemme en kopi af dine hentede mail i op til ex-antal dage.

Så vil du kunne se de samme mail på andre pc'ere, når du logger på webmail, Men kun de mail der endnu ikke er slettet automatisk.

opsætning+gemkopi-2.jpg

Du skal vinge af i den firkant, der hedder Gem en kopi af meddelelsen på serveren. Derefter skal du vælge det antal dage du har brug for.  Dette er vigtigt, for eller får du bare en postkasse der bliver fuld igen.

PS: Sådan finder du Brugernavn og pasword til opsætningen til postpogrammet på pc.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan du taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

Længere oppe er der link til billeder der fortæller om opsætningen.

Her er den korte version til opsætningen:

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Tusind tak for hjælpen - hvor er du hjælpsom :-)

Det vil jeg bestemt gøre...

Selv tak - støder du ind i problemer, skriver du bare igen. God "arbejdslyst"Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)