Modtager hvert 2 min. modtager jeg en mail med: Mail delivery failed: returning message to sender

Plz. hjælp mig - jeg drukner i mails.

Modtager hvert 2 min. modtager jeg en mail med: Mail delivery failed:  returning message to sender. På nogle mails jeg ikke har sendt. Hvordan får jeg dette stoppet?

Det virkelig irriterende ;.)

Eks:

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error.

Reason: General SMTP/ESMTP error.

The following address(es) failed:
nic@slightlydifferent.co.uk
   SMTP error: 501 5.5.4 Invalid Address

[b]Delivered-To: 226-nic@slightlydifferent.co.uk
X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.2.4 (2008-01-01) on
wittgenstein.slightlydifferent.co.uk
X-Spam-Level:
X-Spam-Status: No, score=0.7 required=10.0 tests=AWL,BAYES_50,HTML_MESSAGE,
MIME_HTML_ONLY,MISSING_DATE,MISSING_MID,RAZOR2_CF_RANGE_51_100,
RAZOR2_CF_RANGE_E4_51_100,RAZOR2_CHECK,RDNS_NONE autolearn=no version=3.2.4
Received: (qmail 29737 invoked by uid 110); 28 Dec 2010 14:39:57 +0000
Delivered-To: 226-support@slightlydifferent.co.uk
Received: (qmail 29725 invoked from network); 28 Dec 2010 14:39:52 +0000
Received: from unknown (HELO ?85.134.149.195?) (85.134.149.195)
  by 192.168.1.68 with SMTP; 28 Dec 2010 14:39:51 +0000
Received: from [46.167.113.59] (helo=xpkmdcli.khwshn.net)
by  with esmtpa (Exim 4.69)
(envelope-from )
id 1MM40A-0221rk-EU
for <support@slightlydifferent.co.uk>; Tue, 28 Dec 2010 14:40:10 +0000
From: <support@slightlydifferent.co.uk>
To: <support@slightlydifferent.co.uk>
Subject: From Consulting company
Mime-Version: 1.0
Content-type: text/html; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 7bit

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Indholdet af din "Mail delivery failed" mail er ikke særligt interessant. Jeg ville hellere have set headeren i den mail du modtager.

I denne header fremgår det hvilken mailadresse mailen er sendt fra. Gå ind på din TDC mailserver på dette link:

http://mail.tdc.dk

Klik på Indstillinger > Personligt spamfilter og tilføj denne mailadresse til listen over afsendere du ikke ønsker mail fra.

De mails du blokerer for kommer på ingen måde til at berøre eller belaste din mailserver. De slettes inden de overhovedet kommer frem, og vil ej heller være at finde i papirkurven.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Og hvordan kan det dog ske, - tænker du sikkert.

Den mest nærliggende forklaring er at nogen masseudsender spammails der angiveligt ser ud til at komme fra din mailadresse.

En del af disse spammails når ikke frem til modtager fordi de er sendt til en ugyldig (ikke eksisterende) mailadresse. Derfor får du som "afsender" en Mail delivery failed mail om dette.

Mvh FN ;-)

Hej FN,

Super med hurtigt svar og håber du kan hjælpe mig yderligere ;-)

Det er TDC webmore jeg har og har prøvet at tilføje adressen til diverse spamfilter der - men de bliver ved med at komme.

Selve mailen kommer fra: "Mail Delivery System" <MAILER-DAEMON@kierkegaard.sd>

Bedste hilsner

J

Omdømme 3

Når det er TDC Webmore du har, så vil jeg antage at dit loginsite til mail er denne:

https://webmail.tdcwebmore.dk/src/login.php

Hvis det er korrekt så er jeg desværre ikke i stand til at hjælpe dig med screendumps til hvordan du skal gøre, men helt generelt så vil jeg hævde at det selvfølgelig skal være muligt at blokere for uønskede mails, - og kan du ikke det, så er det vist tid til en supportsamtale med TDC Webmore.

Stadig med udgangspunkt i TDC Webmail som jeg har, så er det muligt at blokere en afsender både på mailadresse og/eller domænenavn. Tjek om du også har disse options og bloker så eventuelt på domænenavn hvis det kan virke for dig.

Domænenavnet fremgår også af header på mail, men det er (burde være) ulige lettere at blokere på mailadressen.

Her fra Webmores supportsite:

Spamfilteringstilstand: har tre mulige indstillinger; Deaktiver, Brug kun personlige indstillinger og Brug personlige indstillinger og globale hvid-/sortlister. 

Deaktiver gør selvsagt det ad den deaktiverer spam kontrol

Brug kun personlige indstillinger Får Spambeskyttelsen til kun at aflæse indstillingerne i kassen Personlige indstillinger. – mere om det om et øjeblik.

Brug kun personlige indstillinger og globale hvid-/sortlister får spambeskytteren til at gøre det samme som den forrige indstilling, plus at den kikker på dine Hvid- og Sort-lister. På Hvid- og sort-listen kan man tilføje e-mail adresser som spambeskyttelsen altid skal lade komme igenne og henholdsvist, altid blokere.

Link til site: http://support.tdcwebmore.dk/2032

(Scroll godt ned på sitet, - næsten ned til bunden)

Mvh FN ;-)

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)