Modtagelse af MMS på HTC Legend

Nu har jeg måske fundet ud af hvordan jeg afsender en MMS på min HTC Legend. Men hvordan modtager jeg en MMS. Så vidt jeg kan se har jeg været inde og lave opsætningen som den skal være, men jeg får beskeden, at beskeden blev ikke downloadet, ukendt fejl. Forresten hvordan videresender man en ganske almindelig SMS på denne mærkelige telefon. Kan jeg gå ned i en TDC butik og få dem til at opsætte telefonen som den skal være. Hvis jeg havde vidst at den var så bøvlet at bruge, havde jeg aldrig købt telefonen.

5 Kommentarer

jamen smart phones og tdc spiller bare ikke!

50% af hvad der er lovet i annoncer holder ikke,

snydere og svindlere er hvad tdc er!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hey valley72

ups - sikke en udmelding Overrasket humørikon

Men forstår godt du er træt af det ikke virker for dig.

Jeg har sendt dig en PM (Privat Meddelelse) med et forslag til løsning.

Syntes det vil være fint, hvis du lige prøver en sidste gang, med hvad jeg foreslår, før du giver op.

Hilsen

Hej Patrick

Kunne man måske få del i forslaget? Jeg sidder med selvsamme problem. Rigtig træls ....  Trist humørikon

Jeg har haft min tlf i over et halvt år nu, men det er først her på det sidste den er begyndt på det her ....!?

Jeg læste et sted at man skulle prøve at sende en mms til sig selv. Hvis man kunne modtage den, så var det højst sandsynligt den andens udbyder. Men hvis man ikke kunne modtage, så var det nok ens egen udbyder - i mit tilfælde altså TDC. Hvad gør jeg ???

Hilsen

Bondesen  ^o^

???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8