Svar

Modtage SMS på iPad?

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har en iPad med TDC datadeling abb. så iPad'en har fået sit eget telefonnr. Men hvordan modtager (og sender) jeg SMS til iPad'en på dette nr. Det er f.eks. nødvendigt at kunne modtage en SMS for at kunne aktivere TDC Play. Mvh Carsten
icon

Bedste svar af miela1 5 maj 2012, 11:40

Hej, Ja

det er rigtig, jeg havde bare ikke tænkt mig om,

det du gør er at du tager sim kortet fra din iPad, og setter over i en, så mens din i pad er på Wifi, åbner du appen, får tilsendt en kode til din ipads telefonnr

den kode kommer nu på din mobil, den aktivere du appen med, på ipaden.

nu kan du sette sim kortet tilbage, og du har play på både din mobil og ipad.

det skulle virke. 

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det kan godt ske jeg tager fejl, jeg er ikke apple mand, men jeg er 99,9% sikker på at en Ipad ikke kan modtage og sende SMS.

men jeg ved hvordan du kan aktivere TDC play på din ipad.

det du gør er at skrive telefonnummeret til din telefon, isted for det til ipadden, og så bruger den kode der kommer på din telefon til at aktivere play.

Ja, det har jeg tænkt på, men så virker TDC Play ikke på mobilen længere. Som jeg har forstået det kan man kun have en aktiv TDC Play pr. tlf. nr.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Ja

det er rigtig, jeg havde bare ikke tænkt mig om,

det du gør er at du tager sim kortet fra din iPad, og setter over i en, så mens din i pad er på Wifi, åbner du appen, får tilsendt en kode til din ipads telefonnr

den kode kommer nu på din mobil, den aktivere du appen med, på ipaden.

nu kan du sette sim kortet tilbage, og du har play på både din mobil og ipad.

det skulle virke. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P