Svar

Modem Sagem i forbindelse med TDC Home Trio.

• Deltager
  • 1 kommentar
SAGEM_LB_IGD, model 4.0.21.3.3.1.32.1.1.1.6

Alle vore 4 porte er optaget af :

1) TV, 2) PC #1, 3) PC#2, 4) Netværksprinter. Alt fungerer!

Imidlertid vil vi gerne have en 5 port m.h.p. at bruge en bærbar PC i nærheden af vores TV.

Hvad kan TDC hjælpe med?

PS. Vi har tidligere forspurgt hos een af TDC butikkerne vedr. ovennævnte, men det kunne ikke besvares.

Man videresendte vores forspørgsel direkte til en teknikker, som så skulle ringe os op.

Det er ca. et halvt år siden, og vi har stadig intet hørt!

Vi håber på et fornuftigt svar, på forhånd tak.

mvh John & Liliana

icon

Bedste svar af Stephen1 15 februar 2011, 12:56

Hej John og Liliana

Antallet af forbindelser kan nemt udvides med en switch. En switch er reelt bare et avanceret fordelerstik, og kan købes forholdsvis billigt i de fleste butikker, der sælger edb-udstyr.

Switchen tisluttes én af portene (fx port 2) i jeres TDC Box/Homebox og så kan pc'ere, printere m.m. forbindes til switchens porte. En almindelig switch har normalt 4 porte.

Mvh

Stephen

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej John og Liliana

Antallet af forbindelser kan nemt udvides med en switch. En switch er reelt bare et avanceret fordelerstik, og kan købes forholdsvis billigt i de fleste butikker, der sælger edb-udstyr.

Switchen tisluttes én af portene (fx port 2) i jeres TDC Box/Homebox og så kan pc'ere, printere m.m. forbindes til switchens porte. En almindelig switch har normalt 4 porte.

Mvh

Stephen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Joli,

Det er et godt spørgsmål du stiller, og du har faktisk fået det helt rigtige svar af Stephen - jeg stikker bare lige hovedet ind for at supplere lidt.

Stephen har ganske ret i, at løsningen er en switch. Mit indspark er, at I som Trio-kunder faktisk har muligheden for at kontakte vores kundeservice og få tilsendt sådan én fra TDC. 

Du finder telefonnumre og andre kontaktmuligheder på http://privat.tdc.dk/kontakt/ (under TV).

/Ulf

Jeg takker mange gange både Stephen og Ulf.

Har netop været i kontakt med TDC-kundeservice, og

efter at have oplæst jeres svar til vores spørgsmål,

så forstod man det hele, og jeg får tilsendt en switch fra

TDC.

Tak for hjælpen

mvh

Joli

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Det var godt at høre Glad humørikon God weekend og god fornøjelse!

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P