mobiltelefonen afbrydes ved samtaler

Nu har jeg haft en nokia c7 - smartphone i godt og vel en måned, og det er endnu ikke lykkedes at fuldføre en samtale, uden at blive afbrudt - hvad kan jeg gør for at tale uden afbrydelser? Det er voldsomt irriterende hele tiden at skulle begynde forfra - både for mig og den, der evt. ringer op.

Jeg rører ikke skærmen - holder telefonen en fingerlængde fra ansigtet.

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej tvilling1

Tak for dit indlæg.

Det er jo noget tid siden, du har skrevet. Har du fået løst
problemet?

Hvis ikke og hvis mobilen er købt i TDC Butik, så vil jeg
anbefale dig at gå ned i butikken og vise dem problemet.

Håber du finder en løsning, ellers hører jeg gerne fra dig
igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator   

Min mobil har været indsendt til TDC - de har ikke kunnet observere fejlen, så nu makker jeg med opsætning igen - den er ikke umiddelbart let at arbejde emd - skulle nok have haft en Apple i stedet.

:-(

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej tvilling1.

Jeg har selv været igennem proceduren, efter at jeg købte min Nokia N8 tilbage i November, da den blev frigivet herhjemme. Jeg har også været igennem problemer med den - af sted 5 gange (var ramt af en strømstyringsfejl - oplyst af Nokia's direktør på youtube), men jeg fik en ny N8 den 6. April, og den kører perfekt. Jeg har kun haft min 'gamle' N8 i 20 dage sammenlagt mellem 18.November og 6. April.

Håber, at du får løst dit problem også - tjek evt inde på denne side for at se, om dit problem evt er omtalt derinde.

Mvh

MacGyver

Jeg synes i det hele taget, det er lidt svært - man kan heller ikke modtage og sende MMS - uden at komme i kontakt med TDC - og mange andre ting med OVI er besværlige, synes jeg.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Ser du - der kommer jeg lidt på et sidespor, for jeg har ingen problemer her.

Det lyder lidt mærkeligt, at du ikke kan sende mms osv - det kunne jo tænkes, at din C7 også er ramt af Nokia's indrømmede problem - for C7 kom jo lige efter N8.

Jeg har dog ikke svært ved at finde rundt i de forskellige ting - til trods for, at den sidste Nokia, jeg havde før N8, er mit oldtidsfund - 3510i, som stadig kører den dag i dag.

Jeg håber, at du finder en løsning til dette.

Et forslag er at på C7 sidder en knap i højre side mellem lyd op og lyd ned får du trykket på den afbrydes samtalten- har selv sloges med det. Løste problem med at købe et hard cover nokia 3019 tror jeg det hed. da det blev sat på hjalp det så får man ikke trykket utilsigtet på knappen. Hvad mms angår kan det være du ikke har fået rigtig opsætning-jeg havde mas med at få de rigtige opsætninger(dog ikke mms) fordi jeg både er mobil og duetkunde og som bekendt kan mobilafd. ikke finde ud af duet og omvendt.der skal du have eksperthjælp den kan jeg ikke klare.mvh

Jeg har faktisk kun haft problemer med den mobil - den har været indsendt 2 - 3 gange, indmad er skiftet ud, men det er den dårligst service, jeg nogensinde har oplevet. Man har bare givet mig et svar, uden der har været belæg derfor. God dag mand økseskaft.

Man burde helt fra begyndelsen have givet mig en ny mobil. Der er stadig problemer. Ved opkald, kan det være svært at få samtalen igennem - uanset hvor meget jeg forsøger at "trykke" på det grønne rør.

Hverken smartphone eller TDC er anbefalelsesværdig.

Det næste træk må være at tale med en ansvarlig.

Mvh.

- ellen aarlit gade

Hej tvilling jeg må give dig ret det er hårdt at danse med tdc- mig tror de vist jeg hører til kategorien skvadderhovede netop fordi de taler om hver deres speciale og mange kender ikke hverken abonnements beytdning eller nokia c7 de tror kun det er android eller iphone der dur -og enten mobil eller fastnet ikke flere aftaler der er på. Jeg er glad for min C7 meget undtagen lige net og opsætnings delen. da Bella opdateringen kom blev der ændret så min opsætning gik tilbage til en af de ikke så gode opsætninger jeg fik undervejs men jeg orker ikke at tage kampen lige nu. Du kan prøve at hente opsætning via nettet tdc s side hjælp til mobil o.s.v der er både til sms mms og wap man klikker på andre (end android og iphone)først. man sender sms og får opsætning retur på tlf og siger den skal være standard.men igen afhænger af abonnement Hvis du mangler brugsanvisning til den fås den også der- eller på nokia s side som pdf. Jeg ville netop have en anderledes telefon. Når din telefon er sat rigtigt op virker ovi eller nokiamarked også -de 2 ting hænger sammen du skal også have oprettet logon dertil.det  er også godt at have nokia suite på pc så man kan styre det derfra men det hele gavner ikke hvis din opsætning ikke er ok.det kunne være derfor du har samtaleproblemer??? 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)