mobiltelefon forbindelse

vi oplever hver dag at der ingen forbindelse er til mobiltelefonen   det er noget værre lort  det kan vi ikke leve med det vil vi ikke finde os mere  vi bor i Visby

der skal ske noget forandring   for regningen fejler aldrig noget  skal vi lade være med at betale regningen eller hvad  det er altså et stort problem for os. i dag er der blevet ringet 20 gange til min telefon der var ingen forbindelse-    chaisse 

hvem kan løse problemet  skal vi opsige abonnement og skifte selskab  hjælper det.?????

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Udover at du kan have været så uheldig at have købt en skodtelefon, så kan du også være så uheldig at du rent geografisk bor et sted hvor der er dårlig dækning.

(Jeg har faktisk selv for år tilbage haft en telefon hvor der tilsyneladende var dårlig dækning alle vegne, - og det var simpelthen fordi det var en elendig telefon).

Om det hjælper at skifte selskab kan der ikke svares entydigt på. Det hjælper i hvert fald IKKE at skifte til hverken M1 eller Telmore, for de benytter begge det samme net som TDC.

Der er andre udbydere der benytter andre net.

Min personlige erfaring er imidlertid at de selskaber der benytter TDC's net er dem hvor der er den bedst mulige dækning på langt de fleste steder i Danmark, - men det betyder jo ikke at der ikke er et af de øvrige selskaber (på et andet net) der har en betydelig bedre dækning i lige netop Visby.

Hvad med dine naboer, - benytter nogle af dem også TDC som udbyder, - og i givet fald oplever de så de samme problemer med dårlig dækning som du gør?

Mvh FN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P