Mobiltbredbånd fra 3G til EDGE

Jeg kan ikke forstå hvorfor mit 15mb abonnement til mobiltbredbånd i den seneste tid ind i mellem går over på EDGE, som er særdeles langsomt. Det er ikke det jeg har betalt for,men derimod en hurtig forbindelse.

Særdeles dårligt af TDC, kan man få sine penge tilbage for den langsomme forbindelse??

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

der kan være mange grunde til at din mibil bredbånd går på EDGE istedet for 3G, der kan bla. være vejert, men det kan også være at der er en fejl på sende maste hvor du bor.

du kan prøve at tjække dreftsstatus.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

Tak for dit svar, men der har ikke været driftsforsyrreelser. Når jeg logger på går den for det meste på 3G,

men så pludselig kan den skifte over til EDGE. Senere i forløbet kan den så igen skifte tilbage til 3G. Meget ukonstant.

Jeg har altid været glad for Jeres mobil bredbånd, og har haft det siden maj 2009, men først i efteråret 2010 begyndte problemerne at opstå, og har været mere udpræget i år. Kan det være fordi jeg har skiftet til en hurtigere forbindelse fra 5 til 15mb?

Hilsen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har fået fortalt at Connect It foretrækker at køre på det netværk, der sender kraftigst, og det kan så sagtens være EDGE. Løsningen er at fortælle Connect IT at den kun må køre 3G. Uheldigvis skal man gøre det hvergang man starter programmet. Efter min mening et sjusket program, der ikke er særlig brugervenligt.

Jeg håber det vil virke for dig, efter jeg begyndte at køre på den måde har jeg ikke haft problemer med forbindelsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)