mobilt bredbånd virker ikke på Mac OS X Lion 10.7 ?

Jeg har købt en ny macbook air med det nye styresystem Lion.. Mit mobile modem(USB) virker ikke nu..

Er der noget jeg kan gøre? skal softwaren på modemet evt. opdateres? eller er det noget tdc skal regulere??

vh sissel

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej siskris

Der er ikke et generelt problem. Vi har flere computere, som fungerer fint, med Lion og ConnectIt.....

Jeg vil tro, at hvis du oplever problemer, er det en indstilling hos dig, som skal ændres. Så hvis du bliver lidt mere specifik. Altså, du skriver det ikke virker nu. Har det så virket? Hvordan kommer det til udtryk, at det ikke virker? Hvilken fejl får du evt.?

Hilsen

Jeg har nøjagtigt samme problem som ovenstående, med samme modem, den nye MacBook Air og Lion. Jeg har surfet lidt rundt og kan ikke rigtig finde nogle løsninger. Jeg har endda prøvet med forskellige drivere til modemmet.

Problemet for mig er egentlig ikke at programmet ikke installeres, for det installeres fint (Connect It), men det kan ikke rigtig indstille modemmet. Og det siger den, at den ikke kan konfigurere det. Derefter kommer der en fejlmelding og lukker ned.

Er et også samme problem du har@siskris?

Eller har du fået løst problemet?

Efter at have tumlet lidt mere rundt på google, fandt jeg lige dette Link til tdc hjemmeside. Og det virker for mig perfekt. Skriver lige nu fra min mac fra mobilt bredbånd.

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/mobilitet/faq.php?id=29743 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P