Svar

Mobilt bredbånd til i-Pad (MAC)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

HJÆLP

Her i huset er kommet en i-Pad 64 gb uden 3G.

Da jeg har mobilt bredbånd 2-go day, Et Huawei E220 modem.

Det mobile bredbånd virker perfekt med windows på min Pc.

Jeg har læst mig til, at det også skulle virke på MAC, og har fundet en vejledning til download

af programmet "connet it" hos tdc. www.tdc.dk/vmc

Når jeg forsøger at downloade dette program på i-Pad via SAFARI som jo er den browser der ligger

på, får jeg denne besked "Overførsel mislykkes SAFARI kan ikke hente dette arkiv"

Hvad er der mon galt?

HJÆLP

venlig hilsen

Jørgen

icon

Bedste svar af Bergsorensen1 13 december 2010, 11:29

Hej Jørgen.

Som mi.. skriver, kan du ikke downloade "MAC" programmer til din iPad. Din mac kører et styresystem der hedder OS X, hvorimod iPad'en kører iOS - lidt ligesom æbler og bananer Glad humørikon

Du kan som standard ikke bruge dit bredbånd-2-go med din iPad.

En mulighed, såfremt du har en iPhone, er at gå på nettet på din iPad via denne. Det kræver dog lidt - bla. jailbreaking som jeg ikke vil komme ind på her.

Hilsen

Kasper

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej, Jørgen.

du kan ikke bare hente Mac programmer til din ipad, en ipad bruger samme styresystem som iphone og ipod.

du kan såvidt jeg ved heller ikke bruge dit mobil modem på en ipad, da det kræver en USB2 port og det har ipaden ikke.

Hej Jørgen.

Som mi.. skriver, kan du ikke downloade "MAC" programmer til din iPad. Din mac kører et styresystem der hedder OS X, hvorimod iPad'en kører iOS - lidt ligesom æbler og bananer Glad humørikon

Du kan som standard ikke bruge dit bredbånd-2-go med din iPad.

En mulighed, såfremt du har en iPhone, er at gå på nettet på din iPad via denne. Det kræver dog lidt - bla. jailbreaking som jeg ikke vil komme ind på her.

Hilsen

Kasper

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kasper

TAK for et klart og forståeligt svar

vh

Jørgen

Hej Jørgen

Ja - sådan har jeg det også - Det er nemmere at forstå, når det måles op i æbler og bananer.Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)