Mobilt bredbånd - tank selv - og TDC play

Hej, Jeg over at købe noget mobilt bredbånd, som tank selv, til backup for huset faste fiber (hos anden leverandør) samt suplement uden af huset. Men jeg har et par spørgsmål: - følger der et login med til TDC play Hvis ja, - tæller datatrafik med musik fra TDC play med i forbruget - kan jeg også bruger TDC play login på fremmede net - fx. Husets fiber eller sommerhusets ADSL fra tredje leverandør - altså uden at være på TDC netværk, men vil logget ind på TDC play Mvh. Michael

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Velkommen til TDC Forum.

Der følger ikke et TDC Play-login med dit mobile bredbånd, du skal ind og forbinde dit mobile bredbånd til din nuværende TDC bruger.

Datatrafik til TDC Play, brugt med TDC Mobilt Bredbånd, tæller ikke med i forbruget, så der kan du bare surfe løs. 

Jeg skulle mene, at når en TDC Play-adgang er tilsluttet til din TDC bruger, enten via bredbånd eller mobilt bredbånd, så skulle du kunne tilgå TDC Play på computer, fra enhver bopæl, bare man er logget ind på hjemmesiden fra sin bruger hvor TDC Play er tilknyttet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)