Mobilt Bredbånd Tank Op

Hej,

jeg købte for en tid siden en startpakke for mobilt bredbånd Tank Op. Nu har jeg store problemer med hvordan jeg skal fylde på den med mere surftid.

Mit første spørgsmål er hvordan jeg kan finde ud af hvilket telefonnummer der er knyttet til mit bredbånd.

Mit andet spørgsmål er hvor på TDCs webbside jeg kan fylde på surftid.

Jeg har nu søgt i flere timer og er ret frustreret. Snart skal jeg ud og rejse og då kan jeg ikke en gang stille spørgsmål her i forumet da jeg ikke har adgang til nettet.

Med venlig hilsen

Dronningen

2 Kommentarer

Hej Dronningen

Tak for dit indlæg.

Mobilt Bredbånd Tank Op går selv ind på optankningssiden, når du har opbrugt den tid der er på det. Du kan så tanke derigennem.

I forhold til mobilnummeret på det mobile bredbånd er det meget usædvanligt at vores kunder efterspørger det, da man som sådan ikke bruger det til noget. Jeg vil gerne finde det for dig dog, hvis du har behov for det. Hvis det er aktuelt så send mig en mail på kundeforum@tdc.dk med det nummer, som står på sim-kortet, og så vil jeg finde det til dig.

VH. Niels - TDC

Tak får hjælpen, Niels. Hvis det fungerer har jeg ikke brug for telefonnummeret. Det var mere alle Jeres indloggningssider der spurgte efter mobilnummeret.

Jeg ska prøve hvis det hele går automatiskt.

Med Venlig hilsen

Dronningen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)