Mobilt bredbånd stopper med at virke (Dns server fejl?)

Jeg har det problem at jeg mit internet hele tiden går ned, nogen gange kan problemet løses ved at reparer forbindelse i windows, andre gange skal jeg slukke modemet for at genoprette forbindelsen. Det skal siges at forbindelsen ikke ser ud til at forsvinde (den viser sig som stadig forbundet nede i højre hjørne)

Nogen gange kommer windowsfejlfinding med en DNS server fejl rapport, andre gange kan den ikke finde noget problem med forbindelsen. Nogen gange, når jeg reparer og den ikke finder en løsning, begynder internettet alligevel at fungere. Andre gange skal jeg slukke for forbindelsen. Det virker tilgengæld hver gang.

At bruge internettet en hel dag, medfører som regl at jeg skal reparer forbindelsen ca. 10-20 gange, og sluk/tænd modem 3-5 gange.

Vi har et Speedstream 4100, som vi forresten har prøvet udskifte, og vi til tider 4 personer tilsuttet. Alle 4 oplever de samme problemer, men jeg vil sige at problemet viser sig ligeså hyppigt, selvom der kun er en computer tændt.

Til tider opfører internettet sig også meget langsomt, i de tilfælde virker de også at sluk/tænd modemet.

Håber I kan hjælpe

På forhånd tak

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg havde samme fejl sidste efterår. Efter rigtig mange timers venten i telefonen på hotline, fandt jeg selv på at geninstallere TDC sikkerhedspakke. Derefter var problemet væk.

Hvorfor? Aner det ikke - men det var måske værd at prøve.

vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)