Mobilt Bredbånd - Simkort

Hej,

Jeg har bestilt mobilt bredbånd, og modtog for et par dage siden usb-stikket, men ikke noget simkort.

Har andre erfaringer med, at simkortet bliver eftersendt følgende? Eller er det sket en fejl i min levering?

På Forhånd Tak!

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej p1986

Tak for dit indlæg. Jeg har spurgt ind til dit spørgsmål, mere generelt og får følgende svar:

Når du bestiller på tdc.dk eller via TDC Kundeservice bør du modtage simkort og usb-dongle samtidig.

Hvis du køber i TDC Butik modtager du begge dele med det samme i butikken.

Hvis der mod forventning ikke skulle være simkort på lager i butik eller ved udsendelse af donglen bør du modtage et simkort indenfor 5 dage fra bestillingen.

Idet du ikke har skrevet hvor du har købt, håber jeg at jeg rammer et af stederne du kan have købt? Hvis ikke, er du velkommen til at skrive igen, her på forum. Vær lidt mere specifik, så jeg kan ramme et bedre svar til dig Glad humørikon

Venlig hilsen

Patrick

Hej

Tak for svar.

Jeg har købt via tdc.dk. Og modtog usb-dongle, som kom med pakkepost. Dog var der intet simkort i pakken - og det var heller ikke klart ud fra faktura'en om simkortet burde være i pakken.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)